När magen packar ihop packar ju resten av kroppen också ihop så hoppas att det ger sig och är det du tror att det är.Nej, det är nog en kombo av en massa pillerländen och att jag nästan bara åt kokta och råa grönsaker på lunchen. Vågar nog inte ta någon värktablett ikväll och chansar på att ta en i morgon, eller om jag ska göra tvärt om. Ta en tablett ikväll och strunta att ta någon i morgon. Har heldagskurs igen och handlat så jag kan göra frukostmacka på jobbet före kursen börjar. Hoppa över frukostmackan på kursen då jag inte gillar sirapslimpa, ta en rejäl portion på lunchbuffén och strunta i fikat på em.
Jag är inte otacksam, men jag önskar de köpte in något annat och grövre, mjukt bröd på jobbet.![]()
Jag trodde jag hade början till magkatarr men det visade sig att det var alla förb. tillsatser i bordsmargarin, matoljor och gud vet vad så nu finns det bara riktigt smör i huset och jag är ytterst restriktiv med vad jag äter om det är nåt färdiglagat och svedan och småvärken emellanåt är som bortblåst sen jag började med äkta oprocessade livsmedel.