Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
I hela 5 dagar fick jag känna mig något sånär frisk och återställd efter influensan, men idag vaknade jag med ont i öron & hals. Känns som att jag glömde ta med mig mitt vanligtvis ganska starka immunförsvar när vi gick från 2023 till 2024 :arghh:

Här gick det direkt från covid till förkylninfg. Tror jag. Så fort jag började bli lite bättre och jag bara snorade och hostade lite så heja blev jag rejält sjuk igen. Så trött på det hela. Jag har inte varit förkyld på år och dar men nu verkar det ta igen allt :arghh:
 
Jag stör mig på snöröjningen på vår gata. På ena sidan gatan finns fyra hushåll, på andra sidan bara ett. På vilken sida läggs vallen tro? På sidan med ett enda hushåll? HA! :banghead:
 
Stör mig även på att man inte får sälja djur på facebook. Allt djurfolk hänger ju där nuförtiden så det är svårare att hitta nya hem åt djur nu än det var förr när folk hängde på diverse forum...

Jag fick avliva ena gerbilen nyligen. Nu har vi en ensam gerbil kvar, för ung för att jag ska vilja avliva henne också men ett utpräglat flockdjur som absolut inte mår bra av att leva ensam och själv ska jag inte ha fler. Men att kunna lösa problemet är tydligen inte djurvänligt enligt facebook för "man ska inte sälja djur" :arghh:
 
Jag stör mig på att det är så svårt att veta hur väglaget är nu på den vägen jag behöver köra för att komma till jobb. Igår eftermiddag var det gräsligt! 20 km/h och ändå på väg att glida av vägen. Idag vet jag inte. Och imorgon ska det börja snöa ungefär när jag skulle köra hem... Men inte blåsa så mycket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 596
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 020
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp