Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för jäkla fasoner? Antar att det inte var 1a gångenStör mig på grannen som var nere på vår gårdsplan. Gick ut och sa till och då säger de bara "ursäkta", som om det var en olyckshändelse att de var inne på vår tomt och grejade.
Grejade med vadå ??Stör mig på grannen som var nere på vår gårdsplan. Gick ut och sa till och då säger de bara "ursäkta", som om det var en olyckshändelse att de var inne på vår tomt och grejade.
Nä, det var inte första gången De är relativt nyinflyttade och har ju inte gjort något jättebra intryck hittillsVad är det för jäkla fasoner? Antar att det inte var 1a gången
Körde en radiostyrd leksak runt vår bil och ibland rätt in i garageporten.Grejade med vadå ??
Har mitt fönsternedrullande troll hoppat över till din bil?Kom ut till bilen och samtliga rutor är nedvevade. Jag vet med säkerhet att jag inte rullade ner dem igår. Tur i oturen att det inte snöat. Otur i oturen att det satt ett solskydd på ena rutan som följt med ner och förstört nåt så det inte går att få upp den
Har samma sak hänt dig?Har mitt fönsternedrullande troll hoppat över till din bil?
@soomAlltså... Jag vet inte om det är nått elfel som härjar i min bil eller om jag bara är dum i huvudet.
Igår la som sagt värmen av plus att batteriet har varit lite tjurigt ett tag. Men idag när jag kom ut, så klart efter att det varit snöstorm i flera timmar, var passagerar fönstret nere!!
Snö. I. hela. Jävla. Bilen!!!!
Jag hatar vinter!!
Jag orkar inte...f-n. Idag kom chefen och kom med massor med kritik. Säj upp mig, snälla. Lillchefen menar att hon inte hört mina frågor trots att jag haft ögonkontakt med henne.Det är tyvärr annorlunda här än i Sverige. Det blir lite "han sa, hon sa". Igår började jag gråta vid hemgång eftersom alla struntade i mig. Jag kunde inte avsluta jobbet på rätt sätt.
Folk som är dåliga på att kommunicera! Speciellt de som ska sälja något! Det handlar ändå (i det här fallet) om ganska mycket pengar. Kanske man skulle vara lite mer rädd om dina köpare? Jag tror faktiskt inte alls har lika stort tålamod som jag…
Fy så irriterande!!Jag kom att tänka på en säljare jag stötte på när jag skulle köpa en TV för några år sen. Han inledde med att anta att mannen som gick 20 m bakom mig i butiken (som jag alltså inte kände) var min man då tanken nog inte slog honom att en kvinna kunde köpa en tv på egen hand utan en mans hjälp. Han fortsatte sen med att förklara för mig vad det var jag ville ha när jag var helt på det klara med exakt vad jag ville ha. Efter mycket tröttsamt babbel från hans sida så kom det fram att den TV:n jag var intresserad av inte fanns inne. Så jag gav upp och åkte till en annan affär där de inte hade nåt emot att jag själv hade åsikter om vilken TV jag ville köpa.
Fy så irriterande!!
En gång när jag hade lämnat in min bil och skulle hämta den så fick jag vänta lite utanför för det var kö.
En personal kommer ut och frågar:
”Väntar du på din pappa?”
”Nej, jag ska hämta min bil ”
(Det var längesedan men jag var i alla fall minst 25 år!)
Tog också ledigt idag pga detta och nu kan jag inte hämta förrän efter 14.00. Det vill säga, jag hade kunnat jobba. Men på den ljusa sidan, skönt att slippa gå ut i -18 graderFolk som är dåliga på att kommunicera! Speciellt de som ska sälja något! Det handlar ändå (i det här fallet) om ganska mycket pengar. Kanske man skulle vara lite mer rädd om dina köpare? Jag tror faktiskt inte alls har lika stort tålamod som jag…
När jag berättar vart jag jobbar, har jag fått frågan om jag jobbar med ekonomi. Nej, det gör jag inte. Antagligen bara för jag jobbar inom en mansdominerad bransch...Fy så irriterande!!
En gång när jag hade lämnat in min bil och skulle hämta den så fick jag vänta lite utanför för det var kö.
En personal kommer ut och frågar:
”Väntar du på din pappa?”
”Nej, jag ska hämta min bil ”
(Det var längesedan men jag var i alla fall minst 25 år!)