Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom ut till bilen och samtliga rutor är nedvevade.:confused: Jag vet med säkerhet att jag inte rullade ner dem igår. Tur i oturen att det inte snöat. Otur i oturen att det satt ett solskydd på ena rutan som följt med ner och förstört nåt så det inte går att få upp den :down:
Har mitt fönsternedrullande troll hoppat över till din bil? :cautious:
 
Alltså... Jag vet inte om det är nått elfel som härjar i min bil eller om jag bara är dum i huvudet.
Igår la som sagt värmen av plus att batteriet har varit lite tjurigt ett tag. Men idag när jag kom ut, så klart efter att det varit snöstorm i flera timmar, var passagerar fönstret nere!!:eek:

Snö. I. hela. Jävla. Bilen!!!! :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Jag hatar vinter!!
@soom :arghh::meh:
 
Det är tyvärr annorlunda här än i Sverige. Det blir lite "han sa, hon sa". Igår började jag gråta vid hemgång eftersom alla struntade i mig. Jag kunde inte avsluta jobbet på rätt sätt.
Jag orkar inte...f-n. Idag kom chefen och kom med massor med kritik. Säj upp mig, snälla. Lillchefen menar att hon inte hört mina frågor trots att jag haft ögonkontakt med henne.
Chefen menade "Ja det är ju alltid tufft i början" . Ja med såna kollegor blir det omöjligt att göra rätt. Kunde inte avsluta jobbet rätt idag. Frågade givetvis om hjälp men teamledaren "hörde" väl inte. Hon gick bara förbi. Jag fyller 63 om några veckor. Då kan jag gå I pension. Blir fattigpensionär I vilket fall så 4 år till gör nog inte stor skillnad.
 
Sömnen är en katastrof. Somnade sent.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240119_013952_Samsung Health.jpg
    Screenshot_20240119_013952_Samsung Health.jpg
    52,4 KB · Visningar: 49
Folk som är dåliga på att kommunicera! Speciellt de som ska sälja något! Det handlar ändå (i det här fallet) om ganska mycket pengar. Kanske man skulle vara lite mer rädd om dina köpare? Jag tror faktiskt inte alls har lika stort tålamod som jag…
 
Folk som är dåliga på att kommunicera! Speciellt de som ska sälja något! Det handlar ändå (i det här fallet) om ganska mycket pengar. Kanske man skulle vara lite mer rädd om dina köpare? Jag tror faktiskt inte alls har lika stort tålamod som jag…

Jag kom att tänka på en säljare jag stötte på när jag skulle köpa en TV för några år sen. Han inledde med att anta att mannen som gick 20 m bakom mig i butiken (som jag alltså inte kände) var min man då tanken nog inte slog honom att en kvinna kunde köpa en tv på egen hand utan en mans hjälp. Han fortsatte sen med att förklara för mig vad det var jag ville ha när jag var helt på det klara med exakt vad jag ville ha. Efter mycket tröttsamt babbel från hans sida så kom det fram att den TV:n jag var intresserad av inte fanns inne. Så jag gav upp och åkte till en annan affär där de inte hade nåt emot att jag själv hade åsikter om vilken TV jag ville köpa.
 
Jag kom att tänka på en säljare jag stötte på när jag skulle köpa en TV för några år sen. Han inledde med att anta att mannen som gick 20 m bakom mig i butiken (som jag alltså inte kände) var min man då tanken nog inte slog honom att en kvinna kunde köpa en tv på egen hand utan en mans hjälp. Han fortsatte sen med att förklara för mig vad det var jag ville ha när jag var helt på det klara med exakt vad jag ville ha. Efter mycket tröttsamt babbel från hans sida så kom det fram att den TV:n jag var intresserad av inte fanns inne. Så jag gav upp och åkte till en annan affär där de inte hade nåt emot att jag själv hade åsikter om vilken TV jag ville köpa.
Fy så irriterande!!

En gång när jag hade lämnat in min bil och skulle hämta den så fick jag vänta lite utanför för det var kö.
En personal kommer ut och frågar:
”Väntar du på din pappa?”
🤯
”Nej, jag ska hämta min bil 😑

(Det var längesedan men jag var i alla fall minst 25 år!)
 
Folk som är dåliga på att kommunicera! Speciellt de som ska sälja något! Det handlar ändå (i det här fallet) om ganska mycket pengar. Kanske man skulle vara lite mer rädd om dina köpare? Jag tror faktiskt inte alls har lika stort tålamod som jag…
Tog också ledigt idag pga detta och nu kan jag inte hämta förrän efter 14.00. Det vill säga, jag hade kunnat jobba. Men på den ljusa sidan, skönt att slippa gå ut i -18 grader 😅
 
Fy så irriterande!!

En gång när jag hade lämnat in min bil och skulle hämta den så fick jag vänta lite utanför för det var kö.
En personal kommer ut och frågar:
”Väntar du på din pappa?”
🤯
”Nej, jag ska hämta min bil 😑

(Det var längesedan men jag var i alla fall minst 25 år!)
När jag berättar vart jag jobbar, har jag fått frågan om jag jobbar med ekonomi. Nej, det gör jag inte. Antagligen bara för jag jobbar inom en mansdominerad bransch...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 596
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 020
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp