Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag berättar vart jag jobbar, har jag fått frågan om jag jobbar med ekonomi. Nej, det gör jag inte. Antagligen bara för jag jobbar inom en mansdominerad bransch...
Ja, jag har fått så många dumma kommentarer genom livet för att jag är liten och kort. Men nu kanske jag börjar se äldre ut så har inte blivit så mycket på sistone 😅

Försäljare som knackat på och frågat om jag har mamma eller pappa hemma tex.
När jag började på ett nytt jobb frågade en om jag var där för att ha praktik (det låter kanske inte så tokigt men det hördes att hon typ trodde jag var tonåring).
Och när jag hade kort hår tog många mig för att vara en pojke 🤷‍♀️

Men det är som det är!
 
Helt lost på vad jag ska laga för mat. Teknikern skulle kolla på min kyl å frys denna vecka men inte sett eller hört något. Hörde av mig till hyresvärden imorse som skulle ringa dom å dom skulle höra av sig men ingenting på hela dan. Allting kommer i storpack förutom typ 3 packs korv. Å korv e jag less på vid detta laget å färdigmat funkar på jobbet men hemma vill jag ha annat å definitivt ingenting micrat.
 
Helt lost på vad jag ska laga för mat. Teknikern skulle kolla på min kyl å frys denna vecka men inte sett eller hört något. Hörde av mig till hyresvärden imorse som skulle ringa dom å dom skulle höra av sig men ingenting på hela dan. Allting kommer i storpack förutom typ 3 packs korv. Å korv e jag less på vid detta laget å färdigmat funkar på jobbet men hemma vill jag ha annat å definitivt ingenting micrat.

Kan du inte förvara maten tätt förpackad utomhus? Eller befinner du dig någonstans där det är varmt?
 
Den som ska ha hallonsmak tycker jag är minst vidrig. :idea:
Jag tycker citron är minst vidrig. Nu råkade det bli den vanliga sist jag köpte. Hallon körde jag med ett tag men nu har jag väldigt svårt för den. Det värsta var när jag köpte resorb med hallonsmak i somras. Det var som att dricka treo med hallonsmak. Smakade exakt likadant
 
Stör mig som fa-an på att lilla tappade sitt favoritgosedjur någonstans på vägen mellan storas skola och hemma 😩 Hon har inte märkt något än och jag bara hoppas hoppas hoppas att den har ramlat ur vagnen på Hemköp för annars vet jag banne mig inte vad vi ska göra… hon kommer bli skitledsen om vi inte hittat ”Kinen” innan läggdags.
 
Stör mig på att skröppelryggen fortsätter att förskröpplas, bråkar, knastrar och klonkar :meh:

1705678815226.jpg


Stör mig också på att ☝️ har gjort min redan korta lekamen hela 2 cm (😳) kortare :cautious:
 
Stör mig som fa-an på att lilla tappade sitt favoritgosedjur någonstans på vägen mellan storas skola och hemma 😩 Hon har inte märkt något än och jag bara hoppas hoppas hoppas att den har ramlat ur vagnen på Hemköp för annars vet jag banne mig inte vad vi ska göra… hon kommer bli skitledsen om vi inte hittat ”Kinen” innan läggdags.
”Kinen” hittad i snön utanför Hemköp av pappan och storasystern! :love: Räddarna i nöden! Lilla har inte ens fattat att något varit fel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 940
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 586
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 014
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp