Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har fått så många dumma kommentarer genom livet för att jag är liten och kort. Men nu kanske jag börjar se äldre ut så har inte blivit så mycket på sistoneNär jag berättar vart jag jobbar, har jag fått frågan om jag jobbar med ekonomi. Nej, det gör jag inte. Antagligen bara för jag jobbar inom en mansdominerad bransch...
Sömnen är en katastrof. Somnade sent.
Den som ska ha hallonsmak tycker jag är minst vidrig.Jag blev helt plötsligt jättetrött och fick en riktigt härlig huvudvärk. Varför måste treo smaka så jäkla vidrigt? Det blir ju inte lättare att dricka och det spänner ju till extra i huvudet när man dricker den bara för att man försöker dricka och svälja så fort det går.
Helt lost på vad jag ska laga för mat. Teknikern skulle kolla på min kyl å frys denna vecka men inte sett eller hört något. Hörde av mig till hyresvärden imorse som skulle ringa dom å dom skulle höra av sig men ingenting på hela dan. Allting kommer i storpack förutom typ 3 packs korv. Å korv e jag less på vid detta laget å färdigmat funkar på jobbet men hemma vill jag ha annat å definitivt ingenting micrat.
Jag tycker citron är minst vidrig. Nu råkade det bli den vanliga sist jag köpte. Hallon körde jag med ett tag men nu har jag väldigt svårt för den. Det värsta var när jag köpte resorb med hallonsmak i somras. Det var som att dricka treo med hallonsmak. Smakade exakt likadantDen som ska ha hallonsmak tycker jag är minst vidrig.
Håller med!Den som ska ha hallonsmak tycker jag är minst vidrig.
”Kinen” hittad i snön utanför Hemköp av pappan och storasystern! Räddarna i nöden! Lilla har inte ens fattat att något varit fel.Stör mig som fa-an på att lilla tappade sitt favoritgosedjur någonstans på vägen mellan storas skola och hemma Hon har inte märkt något än och jag bara hoppas hoppas hoppas att den har ramlat ur vagnen på Hemköp för annars vet jag banne mig inte vad vi ska göra… hon kommer bli skitledsen om vi inte hittat ”Kinen” innan läggdags.
Temperaturen ute varierar för mycket. Minus 17 idag. Senare i helgen ska vi få plusgrader.Kan du inte förvara maten tätt förpackad utomhus? Eller befinner du dig någonstans där det är varmt?
Temperaturen ute varierar för mycket. Minus 17 idag. Senare i helgen ska vi få plusgrader.