Hade inte tillgång till det tyvärr.För mig hjälper nässpray! Flyger aldrig utan.
Mina öron överlevde konstigt nog, dock så blev jag nästan illamående under landningen istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade inte tillgång till det tyvärr.För mig hjälper nässpray! Flyger aldrig utan.
De runda äpplena måste först omvandlas till skivade klyftor innan det blir någon kaka av dem.Sked! Äppelkaka med sked. Förstår ju vem som helst att du måste ha hela själv en dag som denna och då är kniv överflödig.
Heja!De runda äpplena måste först omvandlas till skivade klyftor innan det blir någon kaka av dem.
Men nu står den i ugnen och jag har alla fingrar kvar.
För min katt är allt som överhuvudtaget är ätbart = kattmatMegara! Du är en obligat karnivor! Du ska inte äta brödet i brödrosten som jag inte kan rosta.
ska han skjuta dom bland dina hästar?Stör mig på att min partner köpt fyrverkerier för nästan 6000 kr. Visst det är hans pengar men ändå
Megara! Du är en obligat karnivor! Du ska inte äta brödet i brödrosten som jag inte kan rosta.
För min katt är allt som överhuvudtaget är ätbart = kattmat
Knäckebröd, vitkål, bananchips, potatis, kikärtor...
Knäcke tyckte min katt om! Och pepparkakorFör min katt är allt som överhuvudtaget är ätbart = kattmat
Knäckebröd, vitkål, bananchips, potatis, kikärtor...
headbangat?Jag hade också bangat..
Ta fram stekpanna och smöret eller slå på ugnen så är brödbitarna rostade för kvällen...Rusta verkar ha en brödrost för en hundring om man är medlem, så det får bli en tur till Nacka Forum imorgon tror jag.
Nej nej nej det är helt uteslutet!ska han skjuta dom bland dina hästar?