Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag fått ignorera ytterligare en tråd med blinkande gif i som ju hamnar så man ser den bland alla trådarna. Svårt med blinkande saker...

Stör mig på att jag känner mig sjuklig och matt. Först nu har huvudvärken nästan släppt, ligger lite i bakhuvudet, men har suttit i sedan i natt, ihop med illamående, yrsel, domningar, pirrningar i huden osv. Att vingla fram är inte kul när man har hund någonstans på golvet. Eller när man ska jobba, behöver inte fler sjukdagar. Tror jag känner mig ok för jobb i morgon, om det inte blir sämre igen. Mår inte bra, men nu kan jag i alla fall vara uppe och röra mig lite. Tur jag inte har fysiskt ansträngande jobb!

Stör mig på att jag inte har någon matlust alls. Så trist när man har julmat. Gjorde i alla fall matlådor i går på mina revben så i dag blir det väl skinkan som går åt på något vis. Vet inte hur dock? Orken, dock, denna ork!
 
Ansträngde mig (och min stackars arm) och kokade morötter i en god, smakrik buljong tillsammans med vitlök och massa kryddor. Kunde lika gärna kokt morötterna i vanligt vatten, för de smakade ingenting av allt jox jag hade i 😅 Fick i och för sig buljong med smak av vitlök, kryddor och morötter!

Stör mig också på restade läkemedel. Läkemedlet jag skulle fått för min smärta finns inte i lager någonstans, så alternativet är narkotikaklassat läkemedel som jag inte vill ha ☹️ Nu är det ju "bara" läkemedel för smärta, klart värre för andra med livshotande tillstånd som inte får tag på sina läkemedel! Men jag vet snart inte vad jag ska ta mig till med denna värk
 
Satt i köket och tyckte jag hörde ljud (typ dragljud?) från vardagsrummet. Satt och lyssnade ett tag och hörde igen. Vågade gå och kolla men då hörde jag någonting från sovrummet brevid istället!!!

Nu sitter jag som en fjant i trapphuset och väntar på att en släkting ska komma och kolla igenom lägenheten innan jag vågar gå in igen :bag: Stör mig på hur mesig jag är. Jag har hört ljud många gånger men det här är första gången de faktiskt skrämmer mig!! Och tror nog släktingen stör sig på mig också :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 247
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 614
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 029
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp