Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade jag inte skrivit det hade INGEN märkt nånting. Men jag vill vara ärlig. Och då straffas jag för det.
Det är som att man måste vara en perfekt människa för att öht få skriva några rader.
Nu är reglerna skärpta för att ditt och andra personers självskadande kan påverka andra. Det är som det är och inget som du kan göra något åt. Dina trådar spårar alltid när du druckit ändå så trots allt är en stängd tråd är även omtanke för dig. Folk kommer att vilja svara, tråden blir rundgång och sånt är inte konstruktivt.
 
Nu är reglerna skärpta för att ditt och andra personers självskadande kan påverka andra. Det är som det är och inget som du kan göra något åt. Dina trådar spårar alltid när du druckit ändå så trots allt är en stängd tråd är även omtanke för dig. Folk kommer att vilja svara, tråden blir rundgång och sånt är inte konstruktivt.
Så är det kanske och hur jag än gör så gör jag fel. Försökte säga till partner att jag druckit men fick inte sagt det jag ville. Han sa att han ville inte höra! Han ville inte ha någon negativitet sa han
Nehe och trådarna stängs.
Jag är bara ett stort fel. Ingen vill höra. Ingen
 
Så är det kanske och hur jag än gör så gör jag fel. Försökte säga till partner att jag druckit men fick inte sagt det jag ville. Han sa att han ville inte höra! Han ville inte ha någon negativitet sa han
Nehe och trådarna stängs.
Jag är bara ett stort fel. Ingen vill höra. Ingen
Där har du fel. Hur många har inte lyssnat och peppar i tråd efter tråd, försökt hitta någon vinkel för att stötta, uppmuntrat till vårdkontakter, t.om erbjudit att köra dig till AA? Ingen annan än du själv klassar dig som ett fel. Däremot är du fast i ett missbruk där inget vi säger egentligen verkar gå in.

Kanske vi ska överge även denna diskussion, ät något, gosa med en katt, spela ett beroendeframkallande spel eller annat som kan distrahera dig:heart
 
Så är det kanske och hur jag än gör så gör jag fel. Försökte säga till partner att jag druckit men fick inte sagt det jag ville. Han sa att han ville inte höra! Han ville inte ha någon negativitet sa han
Nehe och trådarna stängs.
Jag är bara ett stort fel. Ingen vill höra. Ingen
Precis som @_Elly_ skriver så engagerar sig ju folk jättemycket i dig och försöker hjälpa och stötta på alla sätt och vis. Men ingen av oss kan fixa något du inte själv vill fixa!
 
Skulle verkligen behöva äta mat ikväll men det är så jobbigt, tänkt göra sallad men sallaten var gammal och brun så köpte en ny. Paprikan är skrynklig men antagligen ätbar.
Orkar inte göra sallad, det blir så mycket att ta reda på efteråt. Men är hungrig!! Stör mig på det. :sorry:
 
Vårkänslevädret gick över. Det har snöat inatt. Nu är det 4-5 plusgrader och om några timmar ska det börja regna. Sen ska det regna en bit in i nästa år typ 😔
Du bor inte i Sörmland iaf. Igår när jag tittade på vädret skall det vara minus idag och plus imorgon. Sedan minus igen och minus hela nästa vecka.
 
Stör mig på förhållandet mellan laddtiden och användningstiden på eltandborsten. Den kan ladda en hel natt och ändå inte vara fulladdad på morgonen, sedan går den att använda typ högst 20 ggr före den börjar tappa effekt. Hur kan något vara så ineffektivt när det gäller laddning :confused: och den har alltid varit så, ända sedan ny.
 
Stör mig också på att det kommit snö inatt som nu ska regna bort igen. Våra backar hem till huset kommer inte vara nådiga att ta sig upp för nu :meh:
Ja, vädret är allmänt blä idag. Igår var det så fint med några minusgrader, vindstilla och sol. Men idag har vi ca 5 cm ny tung snö som ska regna bort under dagen (med ca 6 plusgrader). Skulle behöva ta mig till tätorten och handla men jag verkligen drar mig för att ge mig ut i eländet... :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 219
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 066
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 606
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 024
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp