Ska göra detRing din sponsor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska göra detRing din sponsor.
Tror att de flesta vill dig väl!Ska göra det
Ska göra det
Hade jag inte skrivit det hade INGEN märkt nånting. Men jag vill vara ärlig. Och då straffas jag för det.
Nu är reglerna skärpta för att ditt och andra personers självskadande kan påverka andra. Det är som det är och inget som du kan göra något åt. Dina trådar spårar alltid när du druckit ändå så trots allt är en stängd tråd är även omtanke för dig. Folk kommer att vilja svara, tråden blir rundgång och sånt är inte konstruktivt.Det är som att man måste vara en perfekt människa för att öht få skriva några rader.
Så är det kanske och hur jag än gör så gör jag fel. Försökte säga till partner att jag druckit men fick inte sagt det jag ville. Han sa att han ville inte höra! Han ville inte ha någon negativitet sa hanNu är reglerna skärpta för att ditt och andra personers självskadande kan påverka andra. Det är som det är och inget som du kan göra något åt. Dina trådar spårar alltid när du druckit ändå så trots allt är en stängd tråd är även omtanke för dig. Folk kommer att vilja svara, tråden blir rundgång och sånt är inte konstruktivt.
Hade jag inte skrivit det hade INGEN märkt nånting. Men jag vill vara ärlig. Och då straffas jag för det.
Där har du fel. Hur många har inte lyssnat och peppar i tråd efter tråd, försökt hitta någon vinkel för att stötta, uppmuntrat till vårdkontakter, t.om erbjudit att köra dig till AA? Ingen annan än du själv klassar dig som ett fel. Däremot är du fast i ett missbruk där inget vi säger egentligen verkar gå in.Så är det kanske och hur jag än gör så gör jag fel. Försökte säga till partner att jag druckit men fick inte sagt det jag ville. Han sa att han ville inte höra! Han ville inte ha någon negativitet sa han
Nehe och trådarna stängs.
Jag är bara ett stort fel. Ingen vill höra. Ingen
Precis som @_Elly_ skriver så engagerar sig ju folk jättemycket i dig och försöker hjälpa och stötta på alla sätt och vis. Men ingen av oss kan fixa något du inte själv vill fixa!Så är det kanske och hur jag än gör så gör jag fel. Försökte säga till partner att jag druckit men fick inte sagt det jag ville. Han sa att han ville inte höra! Han ville inte ha någon negativitet sa han
Nehe och trådarna stängs.
Jag är bara ett stort fel. Ingen vill höra. Ingen
Du bor inte i Sörmland iaf. Igår när jag tittade på vädret skall det vara minus idag och plus imorgon. Sedan minus igen och minus hela nästa vecka.Vårkänslevädret gick över. Det har snöat inatt. Nu är det 4-5 plusgrader och om några timmar ska det börja regna. Sen ska det regna en bit in i nästa år typ
Ja, vädret är allmänt blä idag. Igår var det så fint med några minusgrader, vindstilla och sol. Men idag har vi ca 5 cm ny tung snö som ska regna bort under dagen (med ca 6 plusgrader). Skulle behöva ta mig till tätorten och handla men jag verkligen drar mig för att ge mig ut i eländet...Stör mig också på att det kommit snö inatt som nu ska regna bort igen. Våra backar hem till huset kommer inte vara nådiga att ta sig upp för nu