Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sörmlandstrafiken obefintliga planering av trafik.
Nästa stadsbuss hem från köpområdet i Nyköping skulle jag få vänta 39min på 🙃 . Kom på kan gå en liten promenader på 100m typ, mot hållplats där den bussen (alltså samma linje!) vänder ibland istället för åka ut till köpområdet HELA TVÅ HÅLLPLATSER bort! (Som går varje 10min eller om är varje 15min) Inte nog det är nära, såg bussen åkte upp hela vägen för vända på vändplatsen uppe vid köpområdet 🤦‍♀️
Varför inte lägga till dom istället för ha enstaka tar dom 2 sista (eller första åt andra hållet) ? 🙃
 
i9oxw3du94371.jpg


(Svar på @Lilla , det kom inte med!)
 
Jag stör mig på isen ute. Gick med broddar i dag men det var halkigt ändå och jag fick ont i fötterna. Det var visserligen lite kul att se spionen glida lite medan jag stod stilla på vissa ställen, men egentligen är is ett jävelskap. Det är så lätt att bryta ben och fossingar och tasslingar. Jag vill ha bort det nu.

Jag stör mig på vallen vid övergångsstället jag skulle över i dag. Såg inte vallen förrän jag kom fram på andra sidan och en bil som ville förbi bredvid mig. Jag fick klättra över. hur lätt var det med blindpinne, dålig syn och halka. Jag gled lite och höll på att trilla baklänges lagom till när bilen körde förbi. Bråttom har ju folk. Jätteobehagligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 287
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 072
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 614
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
12 030
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp