Tillstånd??Stör mig på att min partner köpt fyrverkerier för nästan 6000 kr. Visst det är hans pengar men ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillstånd??Stör mig på att min partner köpt fyrverkerier för nästan 6000 kr. Visst det är hans pengar men ändå
Visa bifogad fil 135677
Det saknades 3 bitar! Nytt pussel.
Men alltså, jag vill INTE!!!!! Min sibiriska spion är säkert nöjd med vädret men hans skånska matte har ännu inte acklimatiserat sig! Tänk om det blir som i år -vinter, vinter, vinter, vinter och så plötsligt sommar utan någon vår! Det är ännu värre än att ställa fram och tillbaka klockan hux flux ju! Jag saknade den skånska långa våren!Nu tycker jag att det inte behöver bli kallt igen och iskana
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/sibirisk-kyla-drar-in-over-sverige/
Nej, ni har väl förmodligen inte delad ekonomi för i så fall tycker jag att det hade varit något att "bråka om".Du behöver inte övertyga mig. Jag tycker det är idiotiskt men vad ska jag göra? Orkar inte bråka om allt.
Jag har ingen katt.Reklamera! Men nämn inte att du har katt
Jag förstår känslan exakt, jag är också en ekorre. Har precis köpt ett extra lass ved av samma anledning, att den gick åt fortare än beräknat. Definitivt inte en utgift som var räknad med…Det ska bli allt kallare. Jag tittar på min ved hög med lite fjärilar i magen.
Är van vid att ha en rejäl hög, marginal för kallperioder. Men nu är det mindre ved än jag är van vid.
Men jag är en sån som alltid har extra. Ända sen jag var liten är jag van vid att om man tömmer påse i skafferiet så köps en ny. Inte för att det just då behövs utan för att det ska finnas.
Så ett lite magert vedförråd stör min själsro
Såg det jag med, blev så ledsen över att se det. Tycker det är förjäkligt att sånt ska ske.Är med i en Facebookgrupp för en specifik kallblodsras och det stör mig så otroligt på att det ska börjas med inkörning och tömkörning med "högre krav" från 1.5 års ålder, eller som idag när jag såg ett inlägg där en i princip frågade hur mycket våld det är okej att bruka på sin "bumling". De är ju ändå så tåliga...
Det behövs inteTillstånd??
Nej precis den är inte deladNej, ni har väl förmodligen inte delad ekonomi för i så fall tycker jag att det hade varit något att "bråka om".
Nej, ni har väl förmodligen inte delad ekonomi för i så fall tycker jag att det hade varit något att "bråka om".
Nej precis den är inte delad
Alltså jag har min ekonomi och han har hans. Punkt!Delad ekonomi = avdelad, uppdelad
Gemensam ekonomi = bådas pengar
Opraktiska termer som är lätta att använda fel, så det stör jag mig på.