Vi kommer få se solen iaf
Visa bifogad fil 135716
Nu skulle haft gråväder, som här = hela 4-6° varmare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kommer få se solen iaf
Visa bifogad fil 135716
Nu skulle haft gråväder, som här = hela 4-6° varmare
Badväder !!!!Vi kommer få se solen iaf
Visa bifogad fil 135716
Samma här, nån enstaka soldag bara men hellre mulet och bara ner mot -27 som kallast (lär ändå bli kallare i kallhålet där mitt hus står) än sol och så kallt att luftrören dörVarit gråväder i flera veckor känns det som! Behöver LJUS
Folk som kallar snoddar för tofsar!!!Tofsar!
Någon som äter upp mina
Tar nya hela tiden och sen försvinner de
Har du ögonmigrän, tro? Det där är vanliga symptom på det. Skitstörigt.Dimsyn och fläckvisa synbortfall - igen! Mkt märkligt. Denna gång inte superhögt blodtryck så undrar om det finns ngn annan förklaring till detta. Vansinnigt jobbigt och störande att inte kunna läsa ordentligt tex.
Har du ögonmigrän, tro? Det där är vanliga symptom på det. Skitstörigt.
Har du haft kontakt med läkare/erfaren sjuksköterska?Dimsyn och fläckvisa synbortfall - igen! Mkt märkligt. Denna gång inte superhögt blodtryck så undrar om det finns ngn annan förklaring till detta. Vansinnigt jobbigt och störande att inte kunna läsa ordentligt tex.
Har du haft kontakt med läkare/erfaren sjuksköterska?
Man kan ju drabbas av t.ex att näthinnan lossnar och det ger väl diverse märkliga symtom.
Jag fick ögonmigrän första gången när jag var gravid, 25 år gammal… aldrig haft migrän i någon form innan men det är tydligen något som kan dyka upp av olika skäl. Hänger det i länge? Timmar liksom?Tidigare förklarades det med att jag hade väldigt högt blodtryck. Tydligen kan man få synproblem då.
Tog trycket nu och det låg på 170/90 ca. Inte så pass högt att det borde ge sådana symtom tycker man?
Har aldrig haft migrän i ngn form vad jag vet. Men klart, nån gång ska ju vara den första
Jag fick ögonmigrän första gången när jag var gravid, 25 år gammal… aldrig haft migrän i någon form innan men det är tydligen något som kan dyka upp av olika skäl. Hänger det i länge? Timmar liksom?
Har fattat att din kropp strular på fler sätt så det kanske inte alls är det, men det där med fläckvisa synbortfall är exakt så som det blir för mig, plus omväxlande dimmigt och ljusblixtar. Och lite hjärndimmefeeling, svårt att fokusera.
Skitjobbigt för dig, oavsett vad det är!
Har fått ögonmigrän en gång, när jag pluggade till juridiktenta och stirrade på den pyttelilla texten i Sveriges Rikes Lag i 6 timmar i sträck…
Blä! Snacka med läkaren nästa gång, och berätta att du får det även när du tar medicin. Kolla om det är något de behöver kolla upp. Ögonmigrän tror jag inte man gör något speciellt åt, men det kan ju som sagt vara något helt annat också. Krya!Jag har inga blixtar utan "bara" dimmig syn, och ngn slags synbortfall- jag ser tex halva bokstäver när jag ska läsa.
Igår hängde det i en timme kanske, tog i samband med att det dök upp blodtrycksmedicin men jag vet iofs inte om det var det som gjorde att det gick bort. Då var trycket rejält högt så jag antog att det berodde på det. Mer tveksamt nu.
Blä! Snacka med läkaren nästa gång, och berätta att du får det även när du tar medicin. Kolla om det är något de behöver kolla upp. Ögonmigrän tror jag inte man gör något speciellt åt, men det kan ju som sagt vara något helt annat också. Krya!
Jag har inga blixtar utan "bara" dimmig syn, och ngn slags synbortfall- jag ser tex halva bokstäver när jag ska läsa.
Igår hängde det i en timme kanske, tog i samband med att det dök upp blodtrycksmedicin men jag vet iofs inte om det var det som gjorde att det gick bort. Då var trycket rejält högt så jag antog att det berodde på det. Mer tveksamt nu.