Men är det typ i "Säljes" som kategori och typen av vara står i en rubrik?Folk som inleder sina köpessäljesannoser med frasen "som sagt söker/säljer jag..."
Språkbruk folket, språkbruk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är det typ i "Säljes" som kategori och typen av vara står i en rubrik?Folk som inleder sina köpessäljesannoser med frasen "som sagt söker/säljer jag..."
Språkbruk folket, språkbruk
99/100 finns ingen rubrik och även om det finns en rubrik, så inleder man inte ett inlägg med "som sagt", av den enkla anledningen att det är de första orden.Men är det typ i "Säljes" som kategori och typen av vara står i en rubrik?
Som hon som gick före mig in i en smal, lång hall, stannade precis innanför dörren, och sedan skrek åt mig att jag måste stänga dörren, det är kallt ute.Folk som tycks anstränga sig för att kunna vara ivägen så mycket som möjligt.
"Ska jag parkera min bil på den här näst intill tomma stora parkeringen? Nej, det är nog bäst jag parkerar på vägen istället."
"Jag måste stanna med min bil. Ska jag stanna på busshållplatsen, på den där infarten eller den där raksträckan? Nej, det är nog bäst jag stannar i en kurva eller ett backkrön"
"Jag måste nog fundera lite på vad det var jag skulle ha här från butiken, bäst att stanna mitt i gången precis innanför dörrarna"
15 grader å sol.. men imorgon ska de bli snöglopp å4 grader...Det snöar
Jag fryser.
15 grader å sol.. men imorgon ska de bli snöglopp å4 grader...
Du kan göra ostepopchosJag vill skippa middag å bara vräka i mig ostbågar. Men jag vill ha go middag.
The Horror!Du kan göra ostepopchos
https://www.facebook.com/reel/620694243211525?s=chYV2B&fs=e