Så tragisktRåkade köra på en katt igår på väg hem från jobbet... Lyckades få in den i bilen invirad i en tröja men den dog innan jag hann till veterinären. Tack och lov var den chippad så veterinären kunde kontakta ägaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tragisktRåkade köra på en katt igår på väg hem från jobbet... Lyckades få in den i bilen invirad i en tröja men den dog innan jag hann till veterinären. Tack och lov var den chippad så veterinären kunde kontakta ägaren.
Du får göra som en högst osympatisk människa gjorde på hemtjänsten på den tiden jag hade det. Hade jag inte svarat inom tio minuter kom det ett "det är jävligt bra om du svarar så att jag vet att du har läst det!!!!!" Ibland med stora bokstäver dessutom Att jag inte svarade för att jag faktiskt inte hade läst för att jag sov, stod i duschen, var på vårdbesök eller annat fanns nog inte i hens tankevärld...”Hej! Kan du slå på läskvittenser så jag vet hur lång tid det tar från du läst till du svarar? ”
Nej, men inte bara det, ibland kommer jag på fler saker att skriva och så kan det vara bra att se om de förra är läst så det inte ”försvinner” i all text
Det är för att många män är stolta över att de är så himla bröliga och högljudda och tar det som en komplimang när de får höra att deras röst tar över hela rummet.Vad är det med män och "nej jag kan ta min fråga utan mikrofon här på konferensen för jag hörs så bra, höhö".
Ja, jag hör dig men har du fortfarande inte snappat upp att mikrofonerna är till för att den med hörselproblem också ska höra?
Jag brukar kolla på Wikipedia. Funkar om den är på engelska oftastTittar på en fullkomligt gräslig film från 60-talet men är tvungen att se den till slut. Annars undrar jag bara.
Wtf?!? Jag hoppas att du tog upp det med chefer för så får det inte gå till!Du får göra som en högst osympatisk människa gjorde på hemtjänsten på den tiden jag hade det. Hade jag inte svarat inom tio minuter kom det ett "det är jävligt bra om du svarar så att jag vet att du har läst det!!!!!" Ibland med stora bokstäver dessutom Att jag inte svarade för att jag faktiskt inte hade läst för att jag sov, stod i duschen, var på vårdbesök eller annat fanns nog inte i hens tankevärld...
Observera den drypande ironin. Det är inte ett bra sätt att få svar
När jag hamnar i den sitsen brukar jag säga till i receptionen kvällen innan så brukar man kunna få ett lite frukostpaket med smörgås osvDå förstår jag. Själv har jag många gånger börjat långa arbetsdagar på fastande mage just för att hotellfrukosten börjat serveras sent, kanske inte förrän framåt 7 - och då är det definitivt ett konkret problem.
Japp, ibland funkar det och det är ju bättre än inget. Ibland inte.När jag hamnar i den sitsen brukar jag säga till i receptionen kvällen innan så brukar man kunna få ett lite frukostpaket med smörgås osv
Hon var chefen. Jag orkade faktiskt inte. Hon var inte kvar så länge så jag var nog inte ensam om att tycka...Wtf?!? Jag hoppas att du tog upp det med chefer för så får det inte gå till!
Men herrejävlar! Förstår att du inte orkade men är helt förfärad härHon var chefen. Jag orkade faktiskt inte. Hon var inte kvar så länge så jag var nog inte ensam om att tycka...
Att det tog oss fyra år att upptäcka att bilen har en farthållare
Ugh....
Alltså lösgodiset slår nog något sorts rekord i korkad gåva...Folk som ger bort saker de inte vill ha, utan att fråga.
Jag har genom åren fått otaliga saker som bara lassat på mig. Ett gäng bastkorgar (skitfula) en plåtburk som är för stor och utymplig - och FUL, för att kunna användas etc etc.
Värst var svärmor som gav mig tyg -det här kan du sy ett örngott till mitt barnbarn av. Hon gav bort ARBETE till en utarbetad småbarnsmamma.
Vad är det för fel på ett vänligt: vill du ha?
(och lite på samma tema, en chef som gav mig ett kg smågodis i avtackningspresent. Diabetiker som jag är sedan 1972 )