Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka hit!Det snöar...
Detta, när man har ett Teamsmöte i 1,5h.
Visa bifogad fil 115081
Jag vill ha minst 2 dm under helgen och att det ligger till nästa vecka istället för det här jäkla regnet!VARSÅGOD!!
Att jag har alldeles för lite att sysselsätta min hjärna med. Det innebär att jag oroar mig alldeles för mycket för skärskadan på fingret.
Läkarna har inte talat om hur jag ska förhålla mig till sår - jag som äter medicin som dämpar immunförsvaret. feber och andra infektioner har vi talat om, men inte sår. Antar att jag behöver hålla kol på tempen.
/mvh nyblivna hypokondrikern
Hårt inlägg att gilla - men jag tror du förstår. TackJag är ju i samma läge, precis som @Scata, men det är ju faktiskt så att vårt immunförsvar är nedsatt och inte lika med noll. Dvs håll koll på det som en gör med ett djur som har sår: Att det ser så fräscht ut det kan, hålla det rent och så fort en får en höjning av temperatur och/eller att det blir mer svullet/rött/irriterat så ska en ringa vården. En ev svullnad och irritation ska ju dämpa sig, inte bli värre. Dvs ringa lite tidigare än en gjort innan med ett normalt immunförsvar.
Nu blöder det ju inte längre men jag vet att jag är mer lättblödande pga medicinerna så jag får ännu lättare blåmärken nu samt att sår tar längre tid på sig att sluta blöda.
Är det inte rätt vanligt att krasslighet kommer när man ”slappnar av” i slutet av veckan?Varför växer den djävulusiska (är det ett ord ens? ) öroninflammationen alltid på sig en fredag kväll och aldrig i början på eller mitt i veckan?
Billigaste alternativet jag hittade för fyra dagar är 3600.Stör mig något enormt på att jag ska beställa en resa inom Sverige och det kostar över 4000 att flyga tur och retur, tåg tar tyvärr för lång tid och är nästan lika dyrt.
Ladda ner deklarationen på skatteverkets hemsida?Har tappat bort ett papper av deklarationen Har letat säkert 5 gånger nu och vet att det ska ligga där jag letat men det är som bortblåst. Har, förutom att ha letat igenom pappershögarna flera gånger, kollat under sängen, under soffan, i lilla byrån, dragit ut nedersta lådan i lilla byrån och kollat om pappret ligger på golvet där under.
Pappret existerar inte!
En fond jag ska söka vill ha hela deklarationen så behöver hitta pappret. Har iofs lite tid på mig så behöver inte hitta det nu men hade tänkt gå och kopiera idag så hade varit smidigt att kopiera alla sidorna.
Jaja, det dyker väl upp när jag slutat leta.