Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanligtvis ser vi vägen och husen på andra sidan åkernDet snöar I massor!
Redan gjort men har ingen skrivare så det hjälper inte.Ladda ner deklarationen på skatteverkets hemsida?
Gå till bibblan och skriv ut?Redan gjort men har ingen skrivare så det hjälper inte.
Tänkte man kunde skicka in digitalt. Är annars vanligt nu för tiden.Redan gjort men har ingen skrivare så det hjälper inte.
Så sant! Dock kan helgen likväl vara starten på veckan som slutet för mig. När kroppen inte vet när den får slappna av kanske den bara kör efter veckodagarna rakt av Nu är det helg liksomÄr det inte rätt vanligt att krasslighet kommer när man ”slappnar av” i slutet av veckan?
Har du varit och fått penicillin för det?Gnäller lite till Nu är febern uppe på 39 grader, vävnaden bakom örat har svullnat upp så örat står rakt ut, hör absolut ingenting och all denna vätska... Kan iaf precis öppna munnen så jag får in ett sugrör i käften Kan vi inte hoppa över söndag så det blir måndag imorgon? Förlåt alla som har helg men det blir bäst så, okej
Har försökt det nån gång men det gick inte. För stora filer eller nåt.Tänkte man kunde skicka in digitalt. Är annars vanligt nu för tiden.
Jo kanske, vet inte hur säkert det är att skriva ut där. Vill ju inte att obehöriga ska kunna se via nätverket. Men ska kolla upp det!Gå till bibblan och skriv ut?
Hoppas kunna få det på måndag Försökte imorse på jourmottagningen eftersom jag ändå har en del symtom som stämmer överens med mastoidit men jag fick vända i dörren Om jag bara kunde titta mig själv i örat hahaHar du varit och fått penicillin för det?
Oj, det var konstigt av dom! Det där är inget som bör väntas med!Hoppas kunna få det på måndag Försökte imorse på jourmottagningen eftersom jag ändå har en del symtom som stämmer överens med mastoidit men jag fick vända i dörren Om jag bara kunde titta mig själv i örat haha
Hoppas kunna få det på måndag Försökte imorse på jourmottagningen eftersom jag ändå har en del symtom som stämmer överens med mastoidit men jag fick vända i dörren Om jag bara kunde titta mig själv i örat haha