Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch. Man är liksom så klar med snö, is och halka vid det här laget...Gick 150 m från lägenheten till föräldrarna. Snorhalt. Får bli skjuts så får vi se hur jag tar mig hem sen.
Alldeles väldigt! Vi ska på första tävlingen på långfredagen, tror nog vinterdäcken får sitta kvar på bilen tills dess.Usch. Man är liksom så klar med snö, is och halka vid det här laget...
Aldrig byta däck före påskAlldeles väldigt! Vi ska på första tävlingen på långfredagen, tror nog vinterdäcken får sitta kvar på bilen tills dess.
Jag vänjer mig inte lider av det hela sommaren är jättetrött på morgonen..Usch. Jag är verkligen inte glad för tidsomställningen, speciellt inte åt detta hållet eftersom kvällarna på sommaren är tillräckligt ljusa ändå. Nu är klockan nästan 8:30, och det känns helt galet sent....
(ja, jag vet att man vänjer sig men jag stör mig ändå... Gillar inte de mörka morgnarna som nu kommer tillbaks ett tag... )
Här började dom ploga nu på morgonen! Himla smart att vänta tills det fryst ordentligt.Att det inte plogades något i snöslasket igår och att allt slask har frusit under natten. Jag skulle ju cykla nu. Jag kan cykla i snö, barmark eller till och med slask, men inte fruset slask
Jag bakade himla goda mackor för några veckor sen. Delade receptet i händelse på insta men glömde visst att spara det någon annan stans och nu hittar jag det inte
Jag har begränsat sortiment pga allergier och preferenser. Suck.
@pepp jag älskar dig!Händelser sparas i arkivet på instagram! Det borde finnas kvar där ju
@pepp jag älskar dig!
I södra Dalsland (obs inte ett dugg Norrland) är det också en hel hoper minus och snö nu på morgonen. Jag vill ju ha vååååår! Mest för att vinterjackan knappt passar längre men även för att mina stackars krokusar i gräsmattan ser ut att lida rejält nu IILika här i Dalarna... jag blir så less. -12 nu på morgonen också
På ett internetforum, med huvudsakligen kvinnliga medlemmar behöver du vä'l inte använda en ålderdomlig omskrivning för mens.”Tjejdagarna” började idag.
Jag har däckbyte inbokat imorgon 8.30...Aldrig byta däck före påsk
påsk är en lurig högtid antingen är det full vår eller snöstorm
Oj jag fattade inte att det var det som menades. Jag trodde det var nåt som hade med damidrott att göraPå ett internetforum, med huvudsakligen kvinnliga medlemmar behöver du vä'l inte använda en ålderdomlig omskrivning för mens.
Det heter MENS kvinna.
Hittade uppfödaen. Men känns lite sådär att behöva jaga fram namn och ort och inte ha tillgång till några uppgifterGrrr.
Hittar en intressaant valp på SKKs förmedling.
Kenneln finns inte i varken rasföreningens eller SKKs listor. Mobilnumret är oreggat, Kenneln finns inte på nätet, inte på facebook. Tiken har ingen reggad ägare hos SKK.
Jag vill veta hur långt bort den finns (orkar inte köra hur långt som helst)
Känn fånig att messa eller skriva meddelande och bara fråga var i landet valpen finns. Seriösare än så vill jag vara. (väl medveten m att folk åker ut i Europa för att hämta valp).
Få se om jag kan hitta nån omväg att söka kenneln på.