Hoppas att det gick bra så att det var värt det!?Varför kom jag på tanken att delta i första klassen i en tävling den dagen vi flyttat fram klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att det gick bra så att det var värt det!?Varför kom jag på tanken att delta i första klassen i en tävling den dagen vi flyttat fram klockan?
Ja, jag förstod inte heller någontingOj jag fattade inte att det var det som menades. Jag trodde det var nåt som hade med damidrott att göra
Varför ska du byta redanJag har däckbyte inbokat imorgon 8.30...
tröstar mig med att det inte kommer att vara kallt så länge till... eller?
Bokade tiden när jag var fullt upptqgen med att kratta löv och städa rabatter...Varför ska du byta redan
En yrkeschaufför sa till mig för många år sedanBokade tiden när jag var fullt upptqgen med att kratta löv och städa rabatter...
Gladdes åt alla vårtecken, krokusarna i gräsmattan och alla andra lökar på väg upp.
Antagligen något akut anfall av dåligt minne. Det HAR ju snöat i maj nåt år.
Här i Tyskland är tumregeln vinterdäck på i Oktober och vinterdäck av efter påsk. Så jag har en tid efter påsk.En yrkeschaufför sa till mig för många år sedan
Byt aldrig till sommardäck före påsk oavsett väder
Så det har jag hållit på sedan dess
Jag använder vilket ord jag vill för att beskriva min upplevelse.På ett internetforum, med huvudsakligen kvinnliga medlemmar behöver du vä'l inte använda en ålderdomlig omskrivning för mens.
Det heter MENS kvinna.
Tackar! Jag stal receptet direkt@pepp jag älskar dig!
Hoppas att det gick bra så att det var värt det!?
Du är väl sjukskriven för din armbåge då ska man inte göra nåtHar absolut inte fått nåt gjort sen jag vakande i morse
Jobbigt de åren påsken är sen...En yrkeschaufför sa till mig för många år sedan
Byt aldrig till sommardäck före påsk oavsett väder
Så det har jag hållit på sedan dess