Att jag blivit lite folkskygg de senaste åren. Skulle behöva höra av mig till två personer för att be dom vara referenser, men skyggar för det av ingen rimlig anledning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lutar mot att jag får göra på det viset Känns ju dumt att det inte gick att ordna bedömning under mindre akuta former men nu börjar jag bli lite väl risig för att bita ihop tills måndagRing 1177 och tala om symptomen blivit besvärligare (högre feber, svårt att öppna munnen, toksvullen osv), så lär de skicka in dig och då blir man inte nekad i dörren.
Kan relateraAtt jag blivit lite folkskygg de senaste åren. Skulle behöva höra av mig till två personer för att be dom vara referenser, men skyggar för det av ingen rimlig anledning.
Jag hörde av mig till föreningen som ska ha referenserna om det verkligen behövs.Kan relatera
Det låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar...Att jag hade sparat typ fem chips i en påse, vad var det lixom?! Nu åt jag dem och vill ha mer
Sjukt irriterande!! Tyvärr kan jag bara skylla på mig självDet låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar...
Han hävdar alltid att han sparar lite till mig av snällhet, men jag misstänker lathet! Han vill inte behöva ta hand om en tom glassburk...
Låter som en 12åring kan göra. Jobbigt att kasta påsen liksom...Att jag hade sparat typ fem chips i en påse, vad var det lixom?! Nu åt jag dem och vill ha mer
Den är i Norrland.. i den allra södrasre Norrland. De va grönt igår.. nu vitt överalltSnö
Så fort man tror att nu äntligen blir det vår så drar det in mer snö och minusgrader. Den kan stanna i Norrland
Den här vintern har varit förjävlig när det kommer till snö och minusgrader och det tar ju aldrig slut
Det låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar...
Han hävdar alltid att han sparar lite till mig av snällhet, men jag misstänker lathet! Han vill inte behöva ta hand om en tom glassburk...
Den är i norrland
Den är i Norrland.. i den allra södrasre Norrland. De va grönt igår.. nu vitt överallt
Näää den ska inte alls vara här, men den lyssnar inte alls..Det är där den ska vara, absolut inte här
Den ska aldrig vara här
Plusgrader, regn och grå moln är underbart jämfört med snö, minusgrader, halka och helvete
Den är i norrland
Den är i Norrland.. i den allra södrasre Norrland. De va grönt igår.. nu vitt överallt