Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ring 1177 och tala om symptomen blivit besvärligare (högre feber, svårt att öppna munnen, toksvullen osv), så lär de skicka in dig och då blir man inte nekad i dörren.
Det lutar mot att jag får göra på det viset :(Känns ju dumt att det inte gick att ordna bedömning under mindre akuta former men nu börjar jag bli lite väl risig för att bita ihop tills måndag

Att jag hade sparat typ fem chips i en påse, vad var det lixom?! Nu åt jag dem och vill ha mer :mad:
Det låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar... :mad:
Han hävdar alltid att han sparar lite till mig av snällhet, men jag misstänker lathet! Han vill inte behöva ta hand om en tom glassburk...

Det låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar... :mad:
Han hävdar alltid att han sparar lite till mig av snällhet, men jag misstänker lathet! Han vill inte behöva ta hand om en tom glassburk...

Min sambo lider av det där typiskt svenska att inte kunna ta sista biten 🙄
Han lämnar alltid en kaka, en ruta choklad, två ostbågar osv. Får i princip tvinga honom att äta upp så han lär sig 😂

Förutom när jag jobbar kväll, då går det bättre. Då och då dyker det upp ett sms.
"Den där påsen med nötter du sparat, den är borta nu"

😂❤️

Har migränkänning. :down: Tog sumatriptan, paracetamol, paraflex och buspiron så det borde gå över inom några timmar.
(Om nån undrar: buspiron? Så är det en fd antidep som numera används mot ångest. Jag upptäckte av en slump att sumatriptan hjälper bättre om jag tar den med lite buspiron).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
85 86 87
Svar
1 735
· Visningar
79 956
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 481
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 639
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar