Att det ska vara så förbaskat svårt att hitta en jacka som är lite lagom tjock och som inte har luva eller åtminstone har avtagbar luva och inte kostar multum. Hittade en, men den var såklart slut i lager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håll koll på tempen och läkningenAtt jag har alldeles för lite att sysselsätta min hjärna med. Det innebär att jag oroar mig alldeles för mycket för skärskadan på fingret.
Läkarna har inte talat om hur jag ska förhålla mig till sår - jag som äter medicin som dämpar immunförsvaret. feber och andra infektioner har vi talat om, men inte sår. Antar att jag behöver hålla kol på tempen.
/mvh nyblivna hypokondrikern
Ja. Den ena fördelen med detta är att det i väntan på val säkert kommer upp massor med scenarier de inte kan påverka som vi kan hävda att de orsakat, precis som de själva gjort i valdebatterna.Att det är mer än tre år kvar till nästa val.
Det där räknas ju inte till kontrollbehov! Det är ju mänsklig oro!Stör mig på mitt kontrollbehov.
FK har klagat på mitt läkarintyg för sjukskrivning och fått ett nytt kompletterat. När jag ringde sa de att de alltid betalar ut ändå om något är under utredning. Fast betalningen görs manuellt.
Nu har jag en drös räkningar som ska betalas imorgon och jag ser inga pengar in på min bank.
FK lovade, men jag är ändå nervös. Vill SE pengarna på ingående.
Har för säkerhets skull fört över räkningssummorna till betalkontot - utifall att.
Stör mig på mitt kontrollbehov.
FK har klagat på mitt läkarintyg för sjukskrivning och fått ett nytt kompletterat. När jag ringde sa de att de alltid betalar ut ändå om något är under utredning.
FK lovade, men jag är ändå nervös.
Kollar FK varje dag och det finns inget under kommande.Om du loggar in på fk och kollar kommande utbetalningar, så bör det synad där.
Under tiden utredning/väntan på komplettering så får man alltid ersättning, oavsett vad de kommer fram till i slutändan.
Så himla tråkigt! Du ska ju få må bra nu och leva livet med din nya njure!Tack, men nix. Jag lämnar urinprov varje vecka och det är alltid nollat.
Detta beror på ett virus, CMV, som blivit uppmuntrat av mina immundämpande mediciner (äter mot avstötning, fått en ny njure)
Är under minutiös läkarkoll men det enda de hittar är upprepade skov av CMV. Som är noll farligt. Men irriterande.