Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte du nå VC via 1177? Står det något om "handläggningstid" för ärenden? Vanligast är att få återkoppling efter 2 till 5 arbetsdagar vid digitala meddelanden
Jobbigt vilket fall som helst!
Ja, för det gick inte att ringa så de sa på svarare att man skulle söka vårdonline eller på 1177. När jag skrev på 1177 stod de att de kontaktar en senast arbetsdagen efter så de har ju imorgon på sig… Men jag är upptagen hela dagen imorgon :(
 
Rasmus Paludan...
Nu har han väl sagt att han vill lämna Sverige?
Nämen så triiiiist, vad ska vi göra för att han ska vilja stanna kvaaaar …? :meh:

B7309713-B571-4D64-A292-16BF9B211D9B.jpeg
 
Stör mig på mitt kontrollbehov.
FK har klagat på mitt läkarintyg för sjukskrivning och fått ett nytt kompletterat. När jag ringde sa de att de alltid betalar ut ändå om något är under utredning. Fast betalningen görs manuellt.
Nu har jag en drös räkningar som ska betalas imorgon och jag ser inga pengar in på min bank.

FK lovade, men jag är ändå nervös. Vill SE pengarna på ingående.
Har för säkerhets skull fört över räkningssummorna till betalkontot - utifall att. :meh: :(
 
Försöker övertala mig själv att inte hoppa av allt, har bara en uppgift plus examensarbete kvar. Men det är så otroligt svårt att tvinga mig själv att plugga på sistone, mer än vanligt. Jag kanske skulle ha satsat på att få göra en npf-utredning på annan ort förut när jag gick hos psykolog och arbetsterapeut fast det varit krångligt, då kanske jag hade haft adhd medicin nu det kanske hade gjort skillnad. Men det är ju inte säkert att det är problemet ens. Det kanske inte ens är autism som min psykolog var mer inne på, kanske inget av det, kanske något helt annat.
 
Stör mig på mig själv. Har mitt i den här virusattacken med trötthet och virrighet blivit en så otrevlig person att inte ens jag vill umgås med mig.
Visste jag inte att jag var sjuk skulle jag misstänka demens....
Har du kollat om du har uvi? För herrejisses vad man kan bli personlighetsförändrad av en uvi.
 
Har du kollat om du har uvi? För herrejisses vad man kan bli personlighetsförändrad av en uvi.
Tack, men nix. Jag lämnar urinprov varje vecka och det är alltid nollat.
Detta beror på ett virus, CMV, som blivit uppmuntrat av mina immundämpande mediciner (äter mot avstötning, fått en ny njure)

Är under minutiös läkarkoll men det enda de hittar är upprepade skov av CMV. Som är noll farligt. Men irriterande.
 
Tack, men nix. Jag lämnar urinprov varje vecka och det är alltid nollat.
Detta beror på ett virus, CMV, som blivit uppmuntrat av mina immundämpande mediciner (äter mot avstötning, fått en ny njure)

Är under minutiös läkarkoll men det enda de hittar är upprepade skov av CMV. Som är noll farligt. Men irriterande.
Men så bra att det verkar som att läkarkåren har koll på att allt är så bra det kan vara med dig. Trots irriterande skov. ❤️
 
Är så oerhört trött och nere. Och orimligt full av ångest.
Och egentligen är hela livet bättre än någonsin... Det känns som att allt jobbigt då plötsligt fick utrymme att komma fram. Åh, jag vet inte.

Kan det vara väderomslaget också? För det känns verkligen, ja, orimligt.
Minsta lilla grej och jag får ett "sammanbrott" (nåja), som tyvärr dessutom mest bara går ut över min sambo. Så fint då :arghh:
Känner mig alldeles raw (vad säger man? Rå låter ju sådär), tål ingenting alls. Och finns det inget att inte tåla så kommer jag på något :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 161
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
498
· Visningar
25 077
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 314
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp