Hade samma problem igår, gick dock inte upp förrän 05:45…Att jag inte kan somna och att alarmet ringer 04.10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade samma problem igår, gick dock inte upp förrän 05:45…Att jag inte kan somna och att alarmet ringer 04.10.
Tycker att båda era versioner är rätt bra budskapEn tjej som precis joggade förbi med T-shirten ”Strong is the new skinny”. Ska trycka en egen som heter IDGAF is the new skinny.
Tycker att båda era versioner är rätt bra budskap
Kloka tankar, smarta perspektiv. Jag känner inte till att uttrycket kommer från någon särskild person/i ett särskilt sammanhang, men det kanske det gör och då får man en mer informerad och specifik tolkning?Jag gillade ”strong is the new skinny” när uttrycket kom för många år sedan just för att det flyttade fokus, men idag känner jag mest att ”strong” i just det sammanhanget bara är ett nytt dolt utseendeideal. Lite en ulv i fårakläder. Sen var/är idealet skinny så herrans skadligt att jag vet inte om det är bra att något är ”the new skinny” alls. Kan vi inte bara skrota kroppshetsen helt?
Men visst, jag älskar träning och att vara/känna mig stark. Det är ett av mina främsta intressen i livet. Men just citatet kommer från lite fel vinkel imo eftersom det refererar till ett utseendeideal och inte en känsla.
En plastlåda med lock och lägga skor och handskar i?Rävar
Hittar mina blundstone långt ute på gräsmattan, en annan känga på ett tredje ställe. Handskarna ligger inte vid ytterdörren utan nedanför förstubron. En kruka med vatten jag har sticklingar i är omkullvält och sticklingarna ligger en bit ifrån.
Kattskålen är förstås länsad.
Skiträvar! Nu måste jag fundera ut ett sätt att rävsäkra. Kanske kompostgaller funkar.
Eller bara ta in dem. Problemet är kattmaten. Katten går ut på sommaren och går in på hösten.En plastlåda med lock och lägga skor och handskar i?
Besserwisser iaf.Jag stör mig på Per Skoglund jag tycker han är urusel som programledare