Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte prata med grannen?Min granne har spårat ur. Förut var det lugnt där men nu spelas det hög musik med mycket bas. Vad fan gör man? Flyttar?
Man frågar snällt om grannen kan sänka basen.Min granne har spårat ur. Förut var det lugnt där men nu spelas det hög musik med mycket bas. Vad fan gör man? Flyttar?
Häng dom på en galgeDra på lakan, älskar att bädda med dem men fullkomligt hatar att "vika" efter tvätt.
Slutar med att de knölas ihop och slängs in i garderoben
Jag älskar att bädda med dem, men vika bryr jag mig inte om. Rullar ihop dem till en bollDra på lakan, älskar att bädda med dem men fullkomligt hatar att "vika" efter tvätt.
Jag har skickat ett meddelande om att han stör med sin musik.Kan du inte prata med grannen?
Ja, kanske. Men enligt appen är det så lite nu? I så fall vill jag inte ens tänka på när den kommer igång ordentligtGråbo? Jag känner av den skiten nu, vilket är jäkligt störande
Trodde först du svarade på inlägget vad @Wille skulle göra med sin granne.Häng dom på en galge
En sån där med nypor
Knappast så bra för grannsämjanTrodde först du svarade på inlägget vad @Wille skulle göra med sin granne.
Den är nog redan förstörd.Knappast så bra för grannsämjan
Så här kan man göra. Jag viker ungefär så men det blir ändå knöligt och skrynkligt.Dra på lakan, älskar att bädda med dem men fullkomligt hatar att "vika" efter tvätt.
Ja, kanske. Men enligt appen är det så lite nu? I så fall vill jag inte ens tänka på när den kommer igång ordentligt
Well, då kanske det är det dåJag reagerar direkt på dem...
Va inteAtt INGEN har blommig klänning, slarvig fläta och stråhatt när de plockar blommor i sin trädgård tillsammans med sitt barn som också har stråhatt och knästrumpor och ändå ser varannan person på Instagram ut så. INGEN ser ut så en lördag JAG LOVAR.
72 kvm är ju jättestortAtt dammsugaren inte sköter jobbet själv
Måste dammsuga resten av lägenheten
Hade jag råd skulle jag ha en robot.
Men samtidigt är det ju inte så stort så.
Det är bara 72 kvm