Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gillar att plastsugrör försvunnit för allmänheten, men på min mors jobb är det ett helsike då de gamla inte hinner dricka upp innan sugrören är alldeles mojsiga... Tyvärr går det inte med diskbara då det är för krångligt att diska :(

En grej som kanske kan funka är att använda bucatini, alltså ihålig tjock spaghetti. Det kanske är sådant som finns hos leverantören att beställa (ingen aning om man beställer mat + förbrukningsvaror på samma ställe förstås). Jag tycker att det funkar fint - men de ska inte användas av glutenintoleranta.

1658324600122.webp
 
Tänkte göra en räkmacka men har ingen citron 🍋 Men det är väl inte värt att gå till affären bara för det… kan man ha apelsin 🍊 istället? :cautious:
 
Hmm det verkar svårt, visst måste det ligga uppe nånstans så man kan länka? Hittar bara andra delar på Youtube.

Men för den som minns handlingen (och kanske som vissa andra såg den om och om igen som yngre) så är det scenen på resebyrån, när Håkan balanserar uppe på en hylla som sen ramlar genom skyltfönstret, vilket leder till att familjen inte har råd att åka till Grekland 😁

Jag minns scenen, men minns tyvärr inget skrik tydlig.
Men är det där kvinnliga skriket som går lite stötvist, typ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 285
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
28 788
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 722
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 355
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp