Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tycker fortfarande den filmen är jätteroligJa när du beskrev scenen så hör man ju det direkt åhh... Måste kolla på Sune det var alldeles för länge sen
Skicka hit detAtt det verkar som att allt regn som ska komma på fredag ska komma dit jag är på konsert.
Det kommer inte bli jättekul om det tänkte komma 35mm regn.
Skrälig musik ur mobiltelefonens högtalare, på stranden. ANDRA VILL INTE HÖRA DIN SKITMUSIK!
En av dom bästa svenska filmer som gjorts. Sjukt rolig då som nuJa jag tycker fortfarande den filmen är jätterolig
Visst! Vilket håll ska jag blåsa?Skicka hit det
Till mig! Hörset utanför Ljungby i Småland!Visst! Vilket håll ska jag blåsa?
Sydost åt Kalmar hållerVisst! Vilket håll ska jag blåsa?
Gillar att plastsugrör försvunnit för allmänheten, men på min mors jobb är det ett helsike då de gamla inte hinner dricka upp innan sugrören är alldeles mojsiga... Tyvärr går det inte med diskbara då det är för krångligt att diska
Att maken köpt hallonsaft istället för jordgubbssaft. Inta Alls lika gott i värmen fattar han väl?!
Tänkte göra en räkmacka men har ingen citron Men det är väl inte värt att gå till affären bara för det… kan man ha apelsin istället?
Ja, tänker också det Får bli utan idag, och kanske köpa en till imorgonNej, du vill ju åt syran. Apelsin lär bli jolmigt gissar jag.
Hmm det verkar svårt, visst måste det ligga uppe nånstans så man kan länka? Hittar bara andra delar på Youtube.
Men för den som minns handlingen (och kanske som vissa andra såg den om och om igen som yngre) så är det scenen på resebyrån, när Håkan balanserar uppe på en hylla som sen ramlar genom skyltfönstret, vilket leder till att familjen inte har råd att åka till Grekland
Låter himla störigt!Äter västerhavsost, dricker ekad chardonnay och har målat naglarna rosa
Oops Finns i och för sig säkert massa människor som skulle störa sig på mig så kanske hamnade rätt ändåLåter himla störigt!