Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om det är just det skriket du menar, men såg en dokumentär om film, och det finns ett visst skrik som används lite som ett insideskämt bland filmproducenter. Tror det var något namn-skriket, typ james-skriket :)
(Efter originalskrikaren då)

Edit: wilhem scream var det tydligen, berättar google
Ja men jag tycker jag känner igen det här, det stämmer säkert! Undrar om knarriga dörren som stängs och de glada valparna också blivit en liknande grej.
 
Nu stör jag mig på att jag inte hittar det där filmskriket jag menar. Har letat och lyssnat på skrik 😂 Det är dock jättevanligt! Det är med i Sunes Sommar 😆
 
Nu stör jag mig på att jag inte hittar det där filmskriket jag menar. Har letat och lyssnat på skrik 😂 Det är dock jättevanligt! Det är med i Sunes Sommar 😆
Tror du att du kan hitta delen av sunes sommar där det är med och lägga upp det här?

Jag tror också att det finns ett/några välkända kvinnorskrik också :)
 
Tror du att du kan hitta delen av sunes sommar där det är med och lägga upp det här?

Jag tror också att det finns ett/några välkända kvinnorskrik också :)
Hmm det verkar svårt, visst måste det ligga uppe nånstans så man kan länka? Hittar bara andra delar på Youtube.

Men för den som minns handlingen (och kanske som vissa andra såg den om och om igen som yngre) så är det scenen på resebyrån, när Håkan balanserar uppe på en hylla som sen ramlar genom skyltfönstret, vilket leder till att familjen inte har råd att åka till Grekland 😁
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Hmm det verkar svårt, visst måste det ligga uppe nånstans så man kan länka? Hittar bara andra delar på Youtube.

Men för den som minns handlingen (och kanske som vissa andra såg den om och om igen som yngre) så är det scenen på resebyrån, när Håkan balanserar uppe på en hylla som sen ramlar genom skyltfönstret, vilket leder till att familjen inte har råd att åka till Grekland 😁
Haha jaså det nu hör jag det i mitt huvud 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 284
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
569
· Visningar
28 653
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 716
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 352
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp