Jag mår inte gott just nu. Har druckit dåligt idag Det stör mej, för jag brukar försöka vara noga med drickandet eftersom jag gärna slarvar och då mår jag dåligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sugrör gjorda av vete. Vete exporteras till stor del från Ukraina och Ryssland till 3je världen/ Afrika.Tror inte jag riktigt förstår hur din kommentar är kopplad till sugrör?
Riktigt roligt blir det när man börjar känna igen samma ljudspår som läggs på i olika filmerOch glöm inte alla katter och hundar som jamar och spinner och skäller och gnyr hela tiden
Jag brukat ta en flaska och fylla med lagom varmt vatten och ha mot magen. Det lindrar för mig när det är som värst.Mensvärk (antar jag att det är) från helvetet. Tog 2 alvedon som inte hjälpt ett dugg, önskar jag hade en värmekudde men det har jag ingen. Får lägga mig under en filt eller nåt i soffan.
@Masqueradee skrev inget om detta, det var jag som skrev att sugrör av vete kunde vara ett alternativ. Sugrören är gjorda av stjälken, alltså en restprodukt, så ingen mat går till spillo.Sugrör gjorda av vete. Vete exporteras till stor del från Ukraina och Ryssland till 3je världen/ Afrika.
D.v.s vetet behövs alltså ätas där och inte göras sugrör av.
Det skulle jag kunna göra, tack för tipsetJag brukat ta en flaska och fylla med lagom varmt vatten och ha mot magen. Det lindrar för mig när det är som värst.
Hoppas du mår bättre snart.
Det där är bara så märkligt. En bekants partner (numera ex.) sa vid något tillfälle att min partner behövde rensa upp i våran damm för annars skulle vi bli överfallna av vegetarianer och sedan skrattade han för oj så rolig han var. Eller inte. Alla bara stirrade på honom och undrade vad han pysslade med. Sedan gick vi in och åt och han insåg då att jag är vegetarian. Ridå...Killar på Tinder som i sin profil gör narr av vegetarianer/veganer på olika sätt. Det rör inte mig men kan de inte skriva något vettigare än något som inte ens är roligt.
Mensvärk (antar jag att det är) från helvetet. Tog 2 alvedon som inte hjälpt ett dugg, önskar jag hade en värmekudde men det har jag ingen. Får lägga mig under en filt eller nåt i soffan.
Det vet jag, men när man har en bror som är mer än villig att donera en som är matchande och väljer att säga nej ... vad tycker du man ska säga då?Det funkar inte så att man "gör det så fort man kan".
Jag okejad för transplantation och så fort det finns en matchande njure kallas jag till sjukhuset.
Jag skulle bli galen och säga .....Då kommer det aldrig bli bra och kommer definitivt aldrig bli en del av familjen. Just nu kan jag inte ens åka hem då vi inte är hemma utan på semester.
Nu är han sur för han får göra allt själv, vilket inte stämmer för ja fick panik innan när spisen höll på att brinna upp å mitt i panikförvirringen råkar göra ett fel som jag direkt fick anklagelser för, men ursäkta mig om jag var förvirrad. Fick trauma och flashbacks från när mamma höll på att elda ner huset me spisen. Inte så kul…
Sugrör gjorda av vete. Vete exporteras till stor del från Ukraina och Ryssland till 3je världen/ Afrika.
D.v.s vetet behövs alltså ätas där och inte göras sugrör av.
Riktigt roligt blir det när man börjar känna igen samma ljudspår som läggs på i olika filmer
Gäller inte bara djurläten. Kommer på rak arm på ett superdramatiskt skrik och en ljudeffekt för dörr som stängs utöver 1 st. glada valpar på grönbete. Första filmen jag känner igen det där skriket ifrån är dessutom en komedi, så alla andra genrer det används i blir automatiskt också komedier.
Eller alla ljud som hörs i rymden från explosioner, rymdskepsmotorer och vapenOch glöm inte alla katter och hundar som jamar och spinner och skäller och gnyr hela tiden
Jag har precis samma erfarenhet.Det är såklart individuellt, men jag tycker det funkar bättre med ibumetin vid mensvärk än Alvedon, det kan vara värt att prova
Vidrigt.Stör mig på SDs valfilmer. Så mycket populism och så lite konkret politik.