Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det betyder inte att de inte får resultat. Jag hade inte kunnat jobba (eller ens röra mig) om jag inte går på behandling någorlunda regelbundet och samma för särbon. Han är i riktigt dåligt skick (ett långt liv som grovarbetare har kostat). Han går numera varje vecka men det är lite special för han får behandling av sin moster :D dvs bra pris och inga problem att få tider. När han gör det så känner han mindre smärta tills nästa behandling samt att han har bättre rörlighet (smärtfri blir han aldrig utan piller). Dvs det gör en signifikant skillnad.
Precis. Min naprapat är UNDERBAR :) ! Hon har fixat både mig och mamma många gånger, bland annat när mamma har haft ryggskott.
 
Detta. Hoppas det räcker med en dag över 30 i den här omgången alla fall.

8A645DA7-66EF-45CF-B6AB-42EFD712CA23.webp
 
Försöker få tag i en elektriker men de är upptagna och det går heller inte att boka in en tid om säg en månad
Jag fattar att de är upptagna och jag behöver inte en elektriker nu men det måste väl gå att boka ett jobb :confused:
Återkom vecka 42 jag men då får jag ju vänta ytterligare två månader
 
kraschat mentalt psyke pågrund av stress igår. Tog större delen av gårdagen å få till skiten då jag inte ens har rätt telefonnummer så det egentligen inte är saker jag gör. Vissa delar skulle inte ens pågå nu, utan skulle ha gjorts vid ett senare tillfälle men miss kommunikation angående vad som faktiskt skulle flyttas och sen gick alla på semester som håller på med den när flytten var påbörjad men ej klar.

Så mår totalt skit idag och lätt å försöka sitta still och fokusera på jobbet när det känns som att man mentalt går i tusen bitar.
 
Att lägenhetspriserna sjunkit. Nej, jag hade inte tänkt sälja nu ändå men det svider när man ser att den ungefärliga värderingen rasat med flera hundratusen på bara några månader 😩 Hoppas att det snart vänder uppåt igen, om inte annat för min mentala hälsas skull 😅
 
Stör mig på att jag börjar känna mig utfryst i killens familj. Det är han å grabbarna, jag får inte va me å är ja me blir det en konstig stämning. Känns inte alls kul.
Fattar att jag aldrig kommer bli en del av den familjen, men det är inte kul å känna sig utanför…. Vet inte hur jag ska förklara.
 
Stör mig på att jag börjar känna mig utfryst i killens familj. Det är han å grabbarna, jag får inte va me å är ja me blir det en konstig stämning. Känns inte alls kul.
Fattar att jag aldrig kommer bli en del av den familjen, men det är inte kul å känna sig utanför…. Vet inte hur jag ska förklara.
Om du inte har pratat med honom om det så kan det vara en bra idé. Det är säkert omedvetet.
 
Om du inte har pratat med honom om det så kan det vara en bra idé. Det är säkert omedvetet.
Just nu går det inte att prata me honom. Han är sur å anklagar mig för både det ena å andra att inte hjälpa till. Men ja tvättade potatisen å hittade kastrull, att ja diskade innan å kryddade köttet spelar visst ingen roll längre… just nu vill jag åka hem men det går inte…
Å tar ja upp det med att känna sig utanför då kommer det att han är pappa till grabbarna osv ja jag fattar det men…..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 276
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
565
· Visningar
28 371
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 708
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 346
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp