Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte jag riktigt förstår hur din kommentar är kopplad till sugrör?Halva Afrika svälter p.g.a kriget i Ukraina och deras Ryska embargo på vete, så jag tycker det verkar helt vansinnigt. Sorry.
Precis. Min naprapat är UNDERBAR ! Hon har fixat både mig och mamma många gånger, bland annat när mamma har haft ryggskott.Fast det betyder inte att de inte får resultat. Jag hade inte kunnat jobba (eller ens röra mig) om jag inte går på behandling någorlunda regelbundet och samma för särbon. Han är i riktigt dåligt skick (ett långt liv som grovarbetare har kostat). Han går numera varje vecka men det är lite special för han får behandling av sin moster dvs bra pris och inga problem att få tider. När han gör det så känner han mindre smärta tills nästa behandling samt att han har bättre rörlighet (smärtfri blir han aldrig utan piller). Dvs det gör en signifikant skillnad.
Lägg ner SMHISMHI.
De lovar med jämna mellanrum massor av regn. Dagen efter är regnet försvunnet ur prognosen.
Vi behöver regn. Allt är torrt och sönderbränt
Oj, jag som gillar när det är en chokladklump i botten av strutenSlutet av glasstruten, det är inte gott?!
Visa bifogad fil 95639
Oj, jag som gillar när det är en chokladklump i botten av struten
Hade det varit god choklad så hade det varit okej. Men den är äcklig!!!
Regnet trivs bra i Västernorrland och Jämtland . Vet inte varför. Tycker vi kunde turas om lite. (Fast det regnar inte idag förstås.)SMHI.
De lovar med jämna mellanrum massor av regn. Dagen efter är regnet försvunnet ur prognosen.
Vi behöver regn. Allt är torrt och sönderbränt
Om du inte har pratat med honom om det så kan det vara en bra idé. Det är säkert omedvetet.Stör mig på att jag börjar känna mig utfryst i killens familj. Det är han å grabbarna, jag får inte va me å är ja me blir det en konstig stämning. Känns inte alls kul.
Fattar att jag aldrig kommer bli en del av den familjen, men det är inte kul å känna sig utanför…. Vet inte hur jag ska förklara.
Just nu går det inte att prata me honom. Han är sur å anklagar mig för både det ena å andra att inte hjälpa till. Men ja tvättade potatisen å hittade kastrull, att ja diskade innan å kryddade köttet spelar visst ingen roll längre… just nu vill jag åka hem men det går inte…Om du inte har pratat med honom om det så kan det vara en bra idé. Det är säkert omedvetet.