Det andra har visats på equisport tror jag kanalen heter. Betalkanal...Stör mig på att det bara är hoppningen och dressyren som visas från Falsterbo. Det är ju mycket mer än det som händer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det andra har visats på equisport tror jag kanalen heter. Betalkanal...Stör mig på att det bara är hoppningen och dressyren som visas från Falsterbo. Det är ju mycket mer än det som händer
Åh vilken tur att just du svarade på det för jag har försökt förstå vilken av dem som är evidensbaserad? Har i alla fall förstått det som att den ena är det men inte den andra?
Det får tydligen inte visas förens efter tävlingarna är slut läste jag för dom vill att så många som möjligt åker och ser på det live.Det andra har visats på equisport tror jag kanalen heter. Betalkanal...
Min syster dog i morse så det lämnar ju bara mig kvar. Hela släkten har vandrat vidare, fast jag kanske är knäpp också?Min släkt. Halva bunten är ju helknäppa?!
Varken kiropraktor eller naprapat är evidensbaserade.Åh vilken tur att just du svarade på det för jag har försökt förstå vilken av dem som är evidensbaserad? Har i alla fall förstått det som att den ena är det men inte den andra?
Säg inte såVarken kiropraktor eller naprapat är evidensbaserade.
Min syster dog i morse så det lämnar ju bara mig kvar. Hela släkten har vandrat vidare, fast jag kanske är knäpp också?
Jag beklagar verkligenMin syster dog i morse så det lämnar ju bara mig kvar. Hela släkten har vandrat vidare, fast jag kanske är knäpp också?
Utbildningen till naprapat är tre år och kiro fem år. Båda behandlingsformerna går att få finansierat genom landstinget så någon form av evidens borde de ju bygga på? vilken evidens det är har jag ingen aning omÅh vilken tur att just du svarade på det för jag har försökt förstå vilken av dem som är evidensbaserad? Har i alla fall förstått det som att den ena är det men inte den andra?
Viss stod du på lista för transplantation?Min trimmer har dött
Behöver en med batteridrift eftersom jag inte längre klarar att dra igång en bensinare.
Jag har använt den massor och nu när jag behöver den är den stendöd.
Har googlat lite och det verkar tyvärr inte finnas särskilt mycket eller relevant evidens. Märkligt.Utbildningen till naprapat är tre år och kiro fem år. Båda behandlingsformerna går att få finansierat genom landstinget så någon form av evidens borde de ju bygga på? vilken evidens det är har jag ingen aning om
Ok. Jag vet inte jag så nånting häromdagen att det fanns från Falsterbo där. Har inte abonnemang så jag vet inte.Det får tydligen inte visas förens efter tävlingarna är slut läste jag för dom vill att så många som möjligt åker och ser på det live.
Halva Afrika svälter p.g.a kriget i Ukraina och deras Ryska embargo på vete, så jag tycker det verkar helt vansinnigt. Sorry.Gillar att plastsugrör försvunnit för allmänheten, men på min mors jobb är det ett helsike då de gamla inte hinner dricka upp innan sugrören är alldeles mojsiga... Tyvärr går det inte med diskbara då det är för krångligt att diska
Det funkar inte så att man "gör det så fort man kan".Viss stod du på lista för transplantation?
Gör det så fort du kan. Syster dog imorse, hennes kropp stängde ner efter ca 5 år på dialys. Irriterande för hon hade gärna fått en av mina, hon vägrade. Vår far levde i 50+ år med 1 njure (tbc tog den andra).
Kämpa på, men ta det lugnt.
Viss stod du på lista för transplantation?
Gör det så fort du kan. Syster dog imorse, hennes kropp stängde ner efter ca 5 år på dialys. Irriterande för hon hade gärna fått en av mina, hon vägrade. Vår far levde i 50+ år med 1 njure (tbc tog den andra).
Kämpa på, men ta det lugnt.
Säg inte så
Min syster dog i morse så det lämnar ju bara mig kvar. Hela släkten har vandrat vidare, fast jag kanske är knäpp också?