Tänkte göra en räkmacka men har ingen citron Men det är väl inte värt att gå till affären bara för det… kan man ha apelsin istället?
Jag har tre citroner men ingen räkmacka, kilar du hit med en halv räkmacka så bjuder jag på en citron i byte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte göra en räkmacka men har ingen citron Men det är väl inte värt att gå till affären bara för det… kan man ha apelsin istället?
Ja men guld Hade du sagt till liite tidigare såJag har tre citroner men ingen räkmacka, kilar du hit med en halv räkmacka så bjuder jag på en citron i byte!
Villys har erbjudande på 1.5 kg räkor för 89 kr. Jag har fullt i frysen. Verkligen fullt...Jag har tre citroner men ingen räkmacka, kilar du hit med en halv räkmacka så bjuder jag på en citron i byte!
Köp en frys tillVillys har erbjudande på 1.5 kg räkor för 89 kr. Jag har fullt i frysen. Verkligen fullt...
Ja måste bara se vad som hände med kylen för den här krånglat lite.. dessutom behöver bilen nya bromsar i olika varianter på alla fyra. Men tro mig häromdagen hade jag erbjudande på fjolårets hjälmarekräfs för 200 kr kg...... need i say no more?Köp en frys till
Å andra sidan vi är 3 personer och ett högskåp och stor box. Borde kunna klara sig. Men ridskolan skulle bli lyckliga...Ja måste bara se vad som hände med kylen för den här krånglat lite.. dessutom behöver bilen nya bromsar i olika varianter på alla fyra. Men tro mig häromdagen hade jag erbjudande på fjolårets hjälmarekräfs för 200 kr kg...... need i say no more?
Villys har erbjudande på 1.5 kg räkor för 89 kr. Jag har fullt i frysen. Verkligen fullt...
Du kanske har mer plats i frysen än mig..Hmm! Och jag har 0,24 kr på mitt lönekonto efter att ha säkerställt matförråden till hästar, höns och katt. Och har redan flyttat över tillräckligt från sparkontot till absurda räkningar för vinterns hö m m denna månad, så har nu belagt mig med totalt köpstopp till måndag. Kanske kan testa byteshandel med Willys också? En burk nyslungad honung och några prima färska ägg mot tre påsar räkor, det är bra betalt ju! Jag kan langa med en citron till dem också om det kniper.
Du kanske har mer plats i frysen än mig..
Då kan du göra räkmacka och ha på citron och honung...Tvek på den trots två frysar. (ty bland annat så innehåller mina frysförråd: räkor! Som dock kostade en förmögenhet i jämförelse med Willys )
Bland annat i Småland....
I Västergötland tyvärr