Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här, kom å hämta tack!
Stör mig på att jag är så grymt kissenödig och det är upptaget på toan.
Undrar detsamma..
Inte så smidigt mitt inne bland bostadshus.Gå ut och kissa i en buske om det finns möjlighet!
Yoghurt med blandade sädesslag är väldigt vanligt i bl.a. Italien, kanske kan vara något sånt du åt? Just den här innehåller en blandning av havre, korn, vete och råg och jag vill påstå att det är det vanligaste: https://www.carrefour.it/p/carrefour-classic-yogurt-magro-cereali-2-x-125-g/8012666052547.htmlPå att jag hittade en så sjukt god yoghurt i Grekland och tyckte ändå att jag kände igen den. Trodde därför att den fanns här med och la därför ingen energi på att reda ut vad det var som var i. Lyckas inte googla mig till nåt vettigt heller.
Så skulle nån ha bättre koll på mig vilket sädesslag man kan tänkas stoppa i hela korn av i en yoghurt, får den gärna hojta
Kisshink är en underbar uppfinning. Säger hon med diabetesblåsa och en toalett på fem personer. Blommorna blir gladaStör mig på att jag är så grymt kissenödig och det är upptaget på toan.
På ett sätt extra störigt att känslorna är helt orelaterade till mat. Borde väl kunna sakna någon och äta ordentligt samtidigt. Multitasking hallåPå att mitt känsloliv verkar påverka min matlust igen. Jag har varken tid eller lust med det. Vill bara vara hungrig och njuta av mat tack.
Undra
Undrar detsamma..
Har funderat på potta att ha i lillstugan så man slipper springa över till stugan bara för att kissa.Kisshink är en underbar uppfinning. Säger hon med diabetesblåsa och en toalett på fem personer. Blommorna blir glada
Alltså ja!Värmennnnn
Agreed. Jag har 31 grader på mitt kontor. Jag är döende.Värmennnnn