Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
En viss kollega som bestämde sig för att h*n skulle vara ledig idag vilket innebär att jag måste täcka upp för h*n, vilket jag egentligen inte hinner eftersom jag är helt själv på min "avdelning" trots full drift och har nog med egna saker jag måste göra... Det är dessutom torsdag vilket innebär att det kommer vara extra mycket att göra på just den posten jag måste täcka upp. Det hade ju varit trevligt om h*n iaf kunde stämma av i förväg om det gick att lösa istället för att bara lämna utan ett ord...
 
På att jag hittade en så sjukt god yoghurt i Grekland och tyckte ändå att jag kände igen den. Trodde därför att den fanns här med och la därför ingen energi på att reda ut vad det var som var i. Lyckas inte googla mig till nåt vettigt heller.
Så skulle nån ha bättre koll på mig vilket sädesslag man kan tänkas stoppa i hela korn av i en yoghurt, får den gärna hojta :D
Yoghurt med blandade sädesslag är väldigt vanligt i bl.a. Italien, kanske kan vara något sånt du åt? Just den här innehåller en blandning av havre, korn, vete och råg och jag vill påstå att det är det vanligaste: https://www.carrefour.it/p/carrefour-classic-yogurt-magro-cereali-2-x-125-g/8012666052547.html

Har tyvärr aldrig sett något liknande i Sverige!
 
Samma visa varje jävla år 😂
20220721_132350.webp
 
Stör mig på att när jag är ute och går med andra så blir det jag som får gå själv och känner mig utstött. Försöker gå bredvid med känns som jag blir bortknuffad även om det inte sker fysiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 286
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
28 884
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 725
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 355
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp