Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vaknade strax före fem i morse och kunde inte somna om.Stör mig på att jag har vaknat. Klockan är ju bara 6.
Apoteket har en gel för torr hårbotten som hjälpte mig för många år sen när jag hade problem med kliande hårbotten en periodBlir tokig på min hårbotten, kliar och mjällar. Hittar inget bra schampo som får den att slappna av och sluta störa mig heller. Eller ja, ett schampo, men det förstör mitt hår istället.
Rejält störande.
Tack!Apoteket har en gel för torr hårbotten som hjälpte mig för många år sen när jag hade problem med kliande hårbotten en period
Det är fortfarande kallt! Nästan mössa och vantar kallt! Det är tydligen en cirkulationspump som gett upp.Det är kallt på jobbet!
Får du inte upp din web-historik om du trycker ”ctrl” och ”h”?Jamen skiiiit också. Lina stängde ner min webbläsare och jag fick starta om. Mina flikar var borta. Men vad som är ännu värre är att alla mina sparade jobb på arbetsförmedlingen är precis puts väck! Har inte ett enda jobb kvar.
Jamen skiiiit också. Lina stängde ner min webbläsare och jag fick starta om. Mina flikar var borta. Men vad som är ännu värre är att alla mina sparade jobb på arbetsförmedlingen är precis puts väck! Har inte ett enda jobb kvar.
Mina flikar kan vara åtskilliga veckor gamla. Så det är ju ingen lätt sak att hitta just de flikarna jag hade uppe.Får du inte upp din web-historik om du trycker ”ctrl” och ”h”?
Det hände absolut ingenting när jag tryckte på de tangenterna.ctrl+shift+t
Räddaren av mången liknande situation
(Öppnar senast stängda flik. MEN, startar man om webbläsaren tar den upp alla flikar i nyligen stängt fönster)
Du kan ju söka i historiken, typ på arbetsförmedlingen.Mina flikar kan vara åtskilliga veckor gamla. Så det är ju ingen lätt sak att hitta just de flikarna jag hade uppe.
Det hände absolut ingenting när jag tryckte på de tangenterna.
Jag får upp miljarder med sidor. Känns hopplöst att hitta något där.Du kan ju söka i historiken, typ på arbetsförmedlingen.
Men stänger du inte av din dator dagligen ? Annars är väl det enklaste att börja spara som bokmärken i stället, så försvinner ju inget för dig.Mina flikar kan vara åtskilliga veckor gamla. Så det är ju ingen lätt sak att hitta just de flikarna jag hade uppe.
Det hände absolut ingenting när jag tryckte på de tangenterna.
Nej. Jag stänger aldrig av datorn. Bokmärker ibland, men långt ifrån alltid.Men stänger du inte av din dator dagligen ? Annars är väl det enklaste att börja spara som bokmärken i stället, så försvinner ju inget för dig.
Men du kanske borde fundera på att stänga av datorn på natten när du inte använder den. Jag tror att den drar en hel del ström om den står på.Nej. Jag stänger aldrig av datorn. Bokmärker ibland, men långt ifrån alltid.
Nu passade katten på att gå på datorn när jag gick ifrån en stund. Satt ju och höll på med grejer.
Och alla sparade jobb hos arbetsförmedlingen är borta. Satt med runt 30 sparade jobb och nästan hälften var markerade som sökta. Nu har jag förvisso skrivit upp vilka jobb jag har sökt, men vore ju bra att ha kvar annonserna också. Provade att söka efter en av dem som jag blivit kallad till intervju för, men hittade den inte.