Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde att man gjorde som på puben. Man går in, väljer ett bord och tar av sig ytterkläder och väskor och stuff och går sedan upp till baren och beställer mat och dricka. :D
Direkt i kön trodde jag bara man ställde sig om man skulle ha takeaway, som på Starbucks eller liknande. Jättejobbigt att stå där påpälsad och bärande på eventuella väskor och grejer.
Jag HAR verkligen inte varit någonstans utanför byn på vääääldigt länge. 😅
Jag fikar rätt mkt och gör som du skriver.

Jag trodde att man gjorde som på puben. Man går in, väljer ett bord och tar av sig ytterkläder och väskor och stuff och går sedan upp till baren och beställer mat och dricka. :D
Direkt i kön trodde jag bara man ställde sig om man skulle ha takeaway, som på Starbucks eller liknande. Jättejobbigt att stå där påpälsad och bärande på eventuella väskor och grejer.
Jag gör precis som dig. Har jag ingen garanterad sittplats tänker jag inte köpa mat/fika. Och vill slippa stå i kö i vinterkläder. Tror väldigt många gör så. Det är bara dom som inte gör det som är irriterade :angel:

Jag fikar rätt mkt och gör som du skriver.

Jag gör precis som dig. Har jag ingen garanterad sittplats tänker jag inte köpa mat/fika. Och vill slippa stå i kö i vinterkläder. Tror väldigt många gör så. Det är bara dom som inte gör det som är irriterade :angel:
Samma här. Gör likadant. Vanligtvis är vi i alla fall två som fikar, och då sätter sig den ena och den andra ställer sig i kön.

Jag gjorde varma mackor på vanlig skinka, fast jag ju vet att jag inte gillar't! :cautious: Det ska vara julskinka i annars får det vara! :d

Så de som redan betalat ska stå och vänta på de som står i kö? :mad:

Man handlar och går sen och sätter sig, fikar klart, lämnar sin plats och ställer bort brickan så andra kan sitta. Det blir ju bara värre om en del paxar sittplatser och sen ställer sig i kö, bättre flyt om de som handlat slipper leta en sittplats bland tomma bord som ingen sitter vid men där nötter paxat plats.
Jag tror det är du som får ändra strategi här ^^

För min del varierar det men vintertid väljer vi nästan alltid bord först och en sitter kvar med alla väskor/jackor. Speciellt om det är mycket folk, då vill man ju verkligen veta det finns plats 😅 Sommartid eller väldigt lite folk så brukar jag inte göra så dock.

Att jag inte har tid att månbada inatt. Hatar verkligen när världen/samhället/omständigheter går och ställer sig i vägen för de saker som gör livet värt att leva för mig. Varför ska jag ens hålla på och jobba om jag inte får mina månskenstimmar som är det jag jobbar för??

"X erbjuder högskolestudenter möjlighet till ett extra arbete under terminen men framförallt till sommaren. I år är X en av de orter vi rekryterar till! För tredje året i rad erbjuder vi denna möjlighet, de som har arbetat hos oss ser det som ett bra komplement och erfarenhet till studierna. Vi utbildar och certifierar studenterna och många har även skrivit examensarbeten och uppsatser via oss.
Letar du efter ett roligt sommarjobb med möjlighet till att arbeta extra under terminen? Har du ett intresse för teknik och service? Vill du vara med och bidra till en ökad trafiksäkerhet i Sverige? Då tycker vi du ska söka sommarjobb som besiktningstekniker hos oss på X"

Så jäkla mycket dravvel innan det i slutet framgår vad jobbet går ut på...!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
85 86 87
Svar
1 730
· Visningar
79 678
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 637
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008