Hatar också sånt, tror inte sådant existerar i Sverige pga djurskydd? Alla videor jag sett är från utlandet(typ Spanien och usa)Är i Spanien som jag förstod det. Annars hade jag anmält direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar också sånt, tror inte sådant existerar i Sverige pga djurskydd? Alla videor jag sett är från utlandet(typ Spanien och usa)Är i Spanien som jag förstod det. Annars hade jag anmält direkt.
Älskar också sura satsumas/clementiner!Med satsumas är det tydligen olika vad man tycker är bra satsumas dessutom. Jag tycker att de ska vara sura. Smakar de bara sött är de liksom helt meningslösa att äta, som att någon liksom redan snott smaken av dem.
(Och andra gillar inte när de är sura. Alls.)
En timme senare och jag nyser fortfarande...Stör mig på att jag nyser så mycket av ett doftljus...
Älskar också sura satsumas/clementiner!
Här snöar det redan, rejält!Stör mig på att snön ska komma och det är inte ens någon ordentlig tjäle.
Om det nu ska komma så mycket som väderprognoserna säger så stör det mig också, kommer bli så mycket problem på jobbet. Längtar inte.
Släck ljuset! 🕯En timme senare och jag nyser fortfarande...
Påminner om vännen som gick av barnledigheten. Maken som tagit över ringer och fråga var blöjorna är. Att han är ingenjör förmildrar inte det hela,När ska män inse att det är projektledandet, planerandet och bestämmandet som är betungande. Att du gör men jag bestämmer VAD du gör och NÄR avlastar mig absolut inget alls, jag blir typ MER stressad av det. PLEEEEEEEEEAAAASE?
Slut på rant. Bitter och på dåligt humör idag
Påminner om vännen som gick av barnledigheten. Maken som tagit över ringer och fråga var blöjorna är. Att han är ingenjör förmildrar inte det hela,
Hon tappade det.
Jag har en sån kollega. Jag blir så jävla irriterad. Plus min man är sån ibland men då säger jag bara att jag inte vet, han får väl leta.Påminner om vännen som gick av barnledigheten. Maken som tagit över ringer och fråga var blöjorna är. Att han är ingenjör förmildrar inte det hela,
Hon tappade det.