R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer helt!
Säger inget om att folk stör sig på arr barn -eller andra- ringer på dörren, men att mena på allvar att det är ett ofredande? Nä, tycker man det så bör man nog söka hjälp.
Men det där med förlossningsvården är ju ett axiom. Aldrig någonsin har en verksamhetschef eller högre, och i synnerhet inte en vårdpolitiker, instämt i en patientsäkerhetsrisk som påtalats på lägre nivå. Det är ju närmast en naturlag, eftersom det skulle innebära att skit riskerar att skvätta på en själv.
Hrm.... Jag läste precis detta på Aftonbladet efter att jag utan att lyckas hade försökt 3-4 gånger att lägga en beställning på min bok från tryckeriet..... Hoppas att det åtgärdas snart, för jag har en del annat som jag behöver göra idag också - bland annat handla - vilket innebär att jag behöver kunna använda kortbetalning....Swedbanks internetnärvaro ligger visst nere, mer eller mindre totalt. Och det är ju sånt som händer. Det som stör mig är hur vi förväntas ha vant oss, och faktiskt har vant oss, vid just att det är sånt som bara händer, litet av sig självt. System för elektroniska betalningar har, helt enligt bankernas tydliga agenda, blivit samhällsviktiga på en nivå som gör att de inte borde tillåtas strula av de anledningar som oftast föreligger. Nån gjorde en omkonfiguration som inte var genomtänkt. En mjukvara uppdaterades till en version som inte var testad. Ett underhållsarbete tog en oväntad vändning.
Orsakssamband och händelsekedjor som bottnar i inkompetens; [avsaknad av kunskap] i kombination med [avsaknaden av insikt om avsaknaden av kunskap].