Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja fy så jag stör mig på liknande, kunder som ringer och bara "Hej har du chefen där?" Så frågar man vad saken gäller, i 99 fall av 100 behöver de inte prata med chefen. Kunderna frågar dock inte efter chefen om någon av mina manliga kollegor svarar... (Mansdominerad bransch..)
Jo jag jobbar inom mansdomineradet yrke . Många gånger så är de enkla frågor jag kan svara på .. men de är ändån irriterande över att man inte kan presentera sig
 
Stör mig på att det springer en stor fet spindel på toagolvet när jag klipper naglarna över toastolen så jag ser den i ögonvrån, hoppar till, sen kryper den in å gömmer sig i mina arbetsbyxor som låg på golvet.... gaaaaaah varför kan de bara inte hålla sig gömda å komma fram när ja sover så ja slipper se dom.
Den fick en enkel-biljett ut från mitt hem.
 
Stör mig på att mobilbatteriet töms så fort. Nu har jag bara 35% kvar och det var fullt i morse. Drygt att behöva ladda två gånger per dygn.
 
Har du provat starta om telefonen?
Annars går det väl att byta batteri.
Jag brukar köra enhetsunderhåll. Startar väl om någon gång ibland. Men telefonen är nästan 4 år gammal och har blivit sämre med tiden.

Jag kan inte byta batteri själv på denna. En verkstad kanske kan, men det vet jag inte säkert.
 
Stör mig på att Ica tagit bort anslagstavlan. Hur ska man nu nå lägenhetsboende odlingssugna tanter som inte har facebook?
 
Handlat mat på nätet och hämtade imorse. Saknades två varor -”slut i butik”.

behövde senare in på affären ändå för lite annat jag glömt när jag beställde, tror ni mina ”slut i butik”-varor fanns i butiken? Klart de gjorde! Varför plockade de inte dem? Hittade inte, eller orkade inte gå hela varvet i butiken?
 
Handlat mat på nätet och hämtade imorse. Saknades två varor -”slut i butik”.

behövde senare in på affären ändå för lite annat jag glömt när jag beställde, tror ni mina ”slut i butik”-varor fanns i butiken? Klart de gjorde! Varför plockade de inte dem? Hittade inte, eller orkade inte gå hela varvet i butiken?
Antagligen fanns inte varan när de plockade din order, men levererades till butiken senare under dagen?
 
Handlat mat på nätet och hämtade imorse. Saknades två varor -”slut i butik”.

behövde senare in på affären ändå för lite annat jag glömt när jag beställde, tror ni mina ”slut i butik”-varor fanns i butiken? Klart de gjorde! Varför plockade de inte dem? Hittade inte, eller orkade inte gå hela varvet i butiken?
I butiken som har onlinehandel här så kommer varor på kvällen som plockas upp under nästa dag. Vilket gör att de som beställer tidig leverans av onlinehandel kanske inte får alla varor då det är slut när dom plockar den ordern men den kan finnas på lagret (någonstans) och den tiden finns oftast inte att gå igenom xx antal burar med varor utan då får det vara slut tyvärr.
 
Stör mig på att jag köpte det lilla batteriet till trimmern. Eller ja, det ingick. Men varför köpte jag inte ett stort? Klantigt.
 
Antagligen fanns inte varan när de plockade din order, men levererades till butiken senare under dagen?
I butiken som har onlinehandel här så kommer varor på kvällen som plockas upp under nästa dag. Vilket gör att de som beställer tidig leverans av onlinehandel kanske inte får alla varor då det är slut när dom plockar den ordern men den kan finnas på lagret (någonstans) och den tiden finns oftast inte att gå igenom xx antal burar med varor utan då får det vara slut tyvärr.

jo jag förstår ju att det är någon sådan anledning men det stör ändå när man beställt saker som inte levereras, och sen ligger de liksom där ändå
 
Det är sällan jag stör mig på saker och ting men fy tusan vad jag stör mig på linsen som gick sönder i mitt öga i förmiddags :cry::rage::banghead::sorry: Det var det sista paret jag hade och jag beställde nya för 8 dagar sedan men med de speciallinser jag har är det en leveranstid på fyra veckor så ser jag inte fram emot den närmaste tiden :( Mina ögon brinner 😭 Mitt huvud är argt och jag känner hur varenda spänning är påväg.
 
Vaknade kring 5 av ett jävla pipande. Klev upp och drog igen kylskåpsdörren. Slutar inte pipa... Nähä. Felkod. Trasig kyl. Jo men tack då.

Det är inte första gången jag drar igen kylskåpsdörren efter min inbo. Men det blir första gången jag får ringa hyresvärden om en trasig kyl. Dessutom är mitt hem en svinstia och jag måste alltså släppa in en områdesvärd för att fixa kylskåpet.

Orkar inte.
 
När gubben inte använder sin maskin när han sover. De går icke att ligga bredvid han när han snarkar . Och jag är tvungen till att flytta ut till soffan . Har bara varit vaken sen 05:10
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 011
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 675
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp