Rimligt ändå Så många leksaker jag slitit ut batteriet på och sagt att ”ljudet har gått sönder tyvärr”Haha. En arbetskamrat gav syskonbarnet en brandbil.
Efter ett par veckor "råkade" far i huset backa över den med bilen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rimligt ändå Så många leksaker jag slitit ut batteriet på och sagt att ”ljudet har gått sönder tyvärr”Haha. En arbetskamrat gav syskonbarnet en brandbil.
Om högtalarna sitter så att de syns kan man tejpa över med vanlig genomskinlig tejp. Hjälper förvånansvärt mycket.Varför måste alla barnleksaker med ljud låta så högt? De kan väl låta men lite lägre?
Mvh
Förkyld och huvudvärk
Jag tänker att genomskinligt nagellack kanske kan hjälpa?Om högtalarna sitter så att de syns kan man tejpa över med vanlig genomskinlig tejp. Hjälper förvånansvärt mycket.
Jag tror att du bor i staden söder om min. I min stad har vi nog mest epor av alla.....Vi har fått massor av epor i min stad. Jag har 3-4 km 70-väg till matvarubutiken och jag behöver nästan alltid köra om en eller två epor. Det brukar stå en eller två hos grannen.
Problemen de orsakar är att de spelar hög musik på nätterna i vissa bostadsområden. Jag har personligen INGA problem med epor. Jag hade nog velat ha en själv om jag hade varit 15. Praktiskt och säkrare än en moppe.
Sen kan jag tycka att de ibland har lite dålig belysning/skyltar bakåt i sämre väder. Och att de kanske skulle undvika 110-vägar på grund av trafiksäkerheten.
Håller alltså med dig om allt du skriver! Visst kan vi samsas allihopa på vägarna? Barn, vuxna, cyklister, hästar och epor?
Jo, har har sett någon filmsnutt utanför skolorna, de verkar finnas hur många som helst! För några år sedan såg man dom sällan. En kompis hade en för 15-20 år sen också. Det var extremt ovanligt vad jag kommer ihåg. Hon hade fått den för att ta sig till stallet och körde absolut inte i stan, utan bara på landsbygden.Jag tror att du bor i staden söder om min. I min stad har vi nog mest epor av alla.....
En kompis promenerade förbi en högstadieskola i en by utanför- och räknade till 27 (!!!) epor på den parkeringen....
Jag fick en trumma och en trumpet av min farbror när jag var liten. Minns inte hur det gick med trumman men trumpeten "råkade" någon trampa påHaha. En arbetskamrat gav syskonbarnet en brandbil.
Det är väl en satsförkortning?Stör mig lite på en kollega som alltid hälsar med ”Hur är det med en sådan idag”
En sådan vadå?
Jag tycker det är en märklig hälsningsfras att kalla någon för en sådan
tonfallet får mig ofta att undra om det inte är ett betydligt mindre smickrande ord som faller bort faktisktDet är väl en satsförkortning? En sådan trevlig person, en sådan kvinna, en sådan kollega. Typ.
Ta städhandskar.Försökte få bort päls från ett schabrak innan jag skulle tvätta det, kör med roller och svär för mig själv att hela rullen kommer ta slut. Låter lite vara kvar och tänker att jag får torka ur tvättmaskinen efteråt
Samma sekund som jag satt på maskinen kommer jag på att jag kunde ha dammsugit det istället
Köpte jord på en "utomhusmarknad" idag. Fanns tydliga golvmarkeringar i kön, jag ställde mig och lämnade tydligt avstånd till den framför. Två tanter i munskydd ställde sig för nära mig. Jag suckade och gick fram en markering när den blev ledig. De följde efter mig och ställde sig alldeles för nära igen. Då vände jag mig faktiskt om och sa ganska irriterat "nu tänker vi på att hålla avstånd!". Tanterna flyttade sig inte en centimeter. jag kunde inte gå framåt, jag höll ju de uppmärkta avståndet..
Nästa gång! jag brukar faktiskt låtsashosta i vanliga fall, men den här gången blev jag så irriterad att jag sa tillDu skulle ha hostat på dem
Får mig att tänka på kompisens barn som högt och tydligt brukar deklarerar att man faktiskt ska stå på pricken/strecket/markeringen till dom som inte gör det!Köpte jord på en "utomhusmarknad" idag. Fanns tydliga golvmarkeringar i kön, jag ställde mig och lämnade tydligt avstånd till den framför. Två tanter i munskydd ställde sig för nära mig. Jag suckade och gick fram en markering när den blev ledig. De följde efter mig och ställde sig alldeles för nära igen. Då vände jag mig faktiskt om och sa ganska irriterat "nu tänker vi på att hålla avstånd!". Tanterna flyttade sig inte en centimeter. jag kunde inte gå framåt, jag höll ju de uppmärkta avståndet..