Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med. Eller ännu värre. De som pratar i högtalartelefon och håller telefonen i handen nedanför munnen. Varför?!
Förstår verkligen inte varför man gör det ute på stan, men jag gör ofta så hemma för att jag typ tycker ljudet blir för högt direkt mot örat. Det bästa är när jag ligger på sängen/soffan och vilar telefonen på bröstkorgen och har högtalaren på.
 
Förstår verkligen inte varför man gör det ute på stan, men jag gör ofta så hemma för att jag typ tycker ljudet blir för högt direkt mot örat. Det bästa är när jag ligger på sängen/soffan och vilar telefonen på bröstkorgen och har högtalaren på.
Ja, vad folk gör hemma stör jag mig inte på 🙂.
Men du kan ju också sänka ljudvolymen :D
 
Ja, vad folk gör hemma stör jag mig inte på 🙂.
Men du kan ju också sänka ljudvolymen :D
Fast det är inte samma sak.. Det är som att jag tycker det är jobbigt att ha headset inomhus, ljudet kommer liksom för nära, det har inte med själva volymen i sig att göra.. Tänk som att prata med någon mitt emot vs att ha någon prata rätt in i örat typ.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
I en av Facebooks dejtinggrupper har en tjej lagt upp ett inlägg om att hon och några andra tänker arrangera en bussresa från Stockholm till Ullared för alla som vill hänga med.

Nu får JAG kritik från tre män för att jag påtalat att idén är rent idiotisk i dessa tider 🤦‍♀️

"Du är bara en bitter människa som måste klaga", "Helt valfritt att avstå, ingen tvingas ju åka", "Vad gör du åt överfulla bussar i kollektivtrafiken? Är inte det ett problem?" är några av kommentarerna 🤦‍♀️
 
I en av Facebooks dejtinggrupper har en tjej lagt upp ett inlägg om att hon och några andra tänker arrangera en bussresa från Stockholm till Ullared för alla som vill hänga med.

Nu får JAG kritik från tre män för att jag påtalat att idén är rent idiotisk i dessa tider 🤦‍♀️

"Du är bara en bitter människa som måste klaga", "Helt valfritt att avstå, ingen tvingas ju åka", "Vad gör du åt överfulla bussar i kollektivtrafiken? Är inte det ett problem?" är några av kommentarerna 🤦‍♀️

För det är absolut ingen skillnad på att åka till Ullared och att åka till jobbet t.ex.
 
Min klockradio. Den har en massa knappar som man ska trycka på olika beroende på funktion. I morse slog jag på den för att lyssna lite på radio men det fanns inget bra så skulle slå av den men se det gick inte. Jag var tvungen att leta fram manualen och läsa i den för att kunna slå av. :meh:
 
I know the feeling…
Har en liknande kollega, det spelar lixom ingen roll vad man gör. Allt kan vara frid och fröjd sen plötsligt blir man ”huggen i ryggen”.

På fredag slutar jag och börjar sedan nytt jobb med positiva kollegor 😍

Tycker dock lite synd om min andra kollega, även om jag inte älskar henne heller. Hoppas hon inte tar åt sig för mycket och kämpar på tills den andra går i pension nästa sommar!
Precis så är det som du skriver allt kan vara frid och fröjd och sen blir man huggen i ryggen och man fattar ingenting.

Grattis till nya jobbet och håller tummarna för dig att du slipper detta igen ❤️
 
Oavsett utseende på förare, så håller jag fullkomligt med om att epa-åbäkena är bland det mest störiga i hela världen just nu. De är dessutom LIVSFARLIGT oförutsägbara med sin oerfarna, hormonstinna förare bakom ratten.
Jag tycker inte de är så illa i sin körning när de faktiskt är ute på vägarna.
Det är när de börjar sladda runt på parkeringarna i stan och spela musik med 7 basförstärkare och volym lagom för att skrämma ett åskmoln som jag stör mig, för att det är hänsynslöst mot omgivningen.
Dock bryr jag mig inte om det är en epa eller en vanlig (i regel pimpad) bil i de fallen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 184
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 276
Senast: Ninnurur
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 679
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 237
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp