Men varför?Jag stör mig på att min sambo börjat snusa såhär i 30+ åldern. Har man klarat sig utan så länge, varför skapa ett beroende nu?
Dessutom stinker det. Nä fy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför?Jag stör mig på att min sambo börjat snusa såhär i 30+ åldern. Har man klarat sig utan så länge, varför skapa ett beroende nu?
Tablett delare! Finns på apotek, ska du äta den en längre tid skulle jag lätt köpa en sådan. Brukar inte vara så fasligt dyraDet är extremt störigt att en av mina mediciner ska jag ta en halv tablett av.
den variant jag fick senast är pytteliten och saknar tydlig brytskåra. Varannan morgon står jag med en minitablett och en vass kniv i badrummet och försöker dela tablett. det slutar med att den antingen går sönder i smulor eller flyger iväg så jag får krypa på golvet för att leta. Livrädd att hunden ska hitta och äta upp den.
Stör mig på att ja fått svårt att somna om när ja vaknar runt 4-5, när jag ska jobba spelar det ingen roll men på helgen när jag vill försöka ta liiite sovmorgon är de värdelöst.
Jag är likadan. Det blev bättre när jag bara accepterade att jag vaknar så tidigt och började utnyttja tiden istället för att försöka somna om. Läsa en bok, titta på tv, äta en god frukost i sängen osv.
Vet.Tablett delare! Finns på apotek, ska du äta den en längre tid skulle jag lätt köpa en sådan. Brukar inte vara så fasligt dyra
Kanske kan du höra på apoteket om det finns någon annan tillverkare för samma medicin där tabletterna är utformade annorlunda?Vet.
Men de delare jag tittat på funkar inget vidare för så pyttesmå tabletter som detta är.
Jag har ätit den här medicinen länge och det har varit avlånga tabletter med tydlig brytskåra. Denna är rund och har att svagt kryss bra. Knappt så jag får fäste med kniven.
absolut.Kanske kan du höra på apoteket om det finns någon annan tillverkare för samma medicin där tabletterna är utformade annorlunda?
jag va 30+ när jag började snusa, har dock slutat igen efter några år.Jag stör mig på att min sambo börjat snusa såhär i 30+ åldern. Har man klarat sig utan så länge, varför skapa ett beroende nu?
Håller med. Eller ännu värre. De som pratar i högtalartelefon och håller telefonen i handen nedanför munnen. Varför?!Alla jävla drägg som kollar på film och lyssnar på musik bland folk utan att använda hörlurar.
Jaha? Och varför började du?jag va 30+ när jag började snusa, har dock slutat igen efter några år.
För nikokicken va så najs. Sen försvann den å då va man fast.Jaha? Och varför började du?
Tycker det känns så extremt onödigt. Man vet ju hur folk kämpar med att sluta med sina laster. Och det är ju inte direkt som när man börjar när man är i ungdomen och gör det för att "alla andra gör det".