Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maskrosorna har släppt sina fröer idag där jag bor. Alla bilarna jag har polerat idag är fulla med maskrosfrön , hela lokalen full med frön. Jag blir tokig på detta.
 
Börjat få meddelandeförfrågningar av denna typ.
DB9F4FE9-7A16-4DA2-A9B3-00D1E6DCF83D.webp

:rage:
 
Jag är pisstrött på alla fula jävla epa-åbäken i trafiken med lika fula och finniga förare.

Vilket vidrigt sätt att uttrycka sig om alla ungdomar med epa. Plus att vad sjutton har deras utseende med det hela att göra?!

Skulle du gilla att få höra något sådant om dig själv endast pga ditt intresse? Ful, finnig och att du är i vägen?

Det finns epa-ungar som sköter sig och de som inte gör det, precis som överallt i samhället.
 
Oavsett utseende på förare, så håller jag fullkomligt med om att epa-åbäkena är bland det mest störiga i hela världen just nu. De är dessutom LIVSFARLIGT oförutsägbara med sin oerfarna, hormonstinna förare bakom ratten.
Helt enig. På väg till stallet möter jag jämt epor på landsvägen och det är tyvärr många som är allt annat än ett föredöme för den typen av fordon. Så sent som i helgen körde en sådan ut från en sidoväg ca 70-80 meter framför mig när jag låg i tillåten hastighet (80km/h), helt livsfarligt. Jag är urless på dem.
 
Vilket vidrigt sätt att uttrycka sig om alla ungdomar med epa. Plus att vad sjutton har deras utseende med det hela att göra?!

Skulle du gilla att få höra något sådant om dig själv endast pga ditt intresse? Ful, finnig och att du är i vägen?

Det finns epa-ungar som sköter sig och de som inte gör det, precis som överallt i samhället.
Vi har fått massor av epor i min stad. Jag har 3-4 km 70-väg till matvarubutiken och jag behöver nästan alltid köra om en eller två epor. Det brukar stå en eller två hos grannen.

Problemen de orsakar är att de spelar hög musik på nätterna i vissa bostadsområden. Jag har personligen INGA problem med epor. Jag hade nog velat ha en själv om jag hade varit 15. Praktiskt och säkrare än en moppe.

Sen kan jag tycka att de ibland har lite dålig belysning/skyltar bakåt i sämre väder. Och att de kanske skulle undvika 110-vägar på grund av trafiksäkerheten.

Håller alltså med dig om allt du skriver! Visst kan vi samsas allihopa på vägarna? Barn, vuxna, cyklister, hästar och epor?
 
Vi har fått massor av epor i min stad. Jag har 3-4 km 70-väg till matvarubutiken och jag behöver nästan alltid köra om en eller två epor. Det brukar stå en eller två hos grannen.

Problemen de orsakar är att de spelar hög musik på nätterna i vissa bostadsområden. Jag har personligen INGA problem med epor. Jag hade nog velat ha en själv om jag hade varit 15. Praktiskt och säkrare än en moppe.

Sen kan jag tycka att de ibland har lite dålig belysning/skyltar bakåt i sämre väder. Och att de kanske skulle undvika 110-vägar på grund av trafiksäkerheten.

Håller alltså med dig om allt du skriver! Visst kan vi samsas allihopa på vägarna? Barn, vuxna, cyklister, hästar och epor?

Visst har jag muttrat litegrann ibland när en epa varit i vägen... men det är ju som sagt EN individ. Vi har massor med gulliga epa-ungar här i byn som bla ringt polisen vid misstänkta inbrott och hjälpt förvirrade vuxna vid lokala obemannade macken med att pumpa däcken.

Att öht gå in på deras utseende är så lågt det kan bli.
 
Folk som spontant ringer utan att skicka förvarnande meddelande först? Hah glöm att jag svarar. Nope. Vill du nåt, skicka något i textformat först tack.
 
Jag stör mig på att Radiopsykologen har blivit ersatt av en läkare, och att producenten har avfärdat problematiken i det på ett högst oprofessionellt sätt när det har inkommit klagomål på detta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 184
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 276
Senast: Ninnurur
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 679
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 237
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp