Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en?? Jag har 15 stycken 1-3-åringar på jobbet.....Jag har en tvååring
Behövs det sägas mer än så?
Ja du , jag kallar den för snarkmaskin. Men den ska underlätta för gubben att få djupsömn utan att starta. Där är grimma, tydligen fylls den på med vattenVad är det för maskin?
Gissar att det är en cpap?Ja du , jag kallar den för snarkmaskin. Men den ska underlätta för gubben att få djupsömn utan att starta. Där är grimma, tydligen fylls den på med vatten
Tror den heter så ja De dämpar oljudet ordentligt från gubbenGissar att det är en cpap?
Finns det inte nåt annat ställe du kan vara på? Något skräddarsytt.På att det är dags att välja nya uppgifter inom min dagliga verksamhet, men att inget är på en nivå som känns rätt för mig. Jävla rävsax att vara för svår för normala jobb men samtidigt för självgående för typiska LSS-ställen.
Väldig konstigt…Allt detta tjat om barn! Nu senast en gammal klasskompis, som jag inte pratat med på 15 år, som plötsligt skickat ett meddelande på Messenger och önskat grattis till bröllopet (vi gifte oss 2018, men ändå). När ska ni ha barn?
Vi ska inte ha några jäkla barn, varför skulle vi? Jo men vi har ju gift oss och köpt hus, klart vi ska ha barn också. Nej tack, jag har tre katter och det räcker.
Gah! Varför ens skriva så till nån man inte pratar med sen gymnasiet liksom?!
Väldig konstigt…
Finns det inte nåt annat ställe du kan vara på? Något skräddarsytt.
Ja, det är lite extra vackert där ute såhär års, och så otroligt fridfullt (åtminstone när man kommit ihåg att ta på sig myggsprej före )! Det som låter mest är lammen och korna i hagarna runt om, samt hackspetten som brukar hålla till i skogsdungen bakom hagenStort ogilla på knotten (de små asen, man hinner glömma dem varje vinter) men måste ändå kommentera bilden: så fiiint, ändå!
Skriver under så hårt här... Själv hoppas jag ju att min ordinarie verksamhet ska öppna igen. Om inte får jag prova nåt annat men då sitter jag där med folk med för mig helt inkompatibla diagnoser och det går tamefan inte På ordinarie är vi max två brukare och tidigare handledare har matchat ihop oss superbra, måtte det inte bli förstört för det är fan inte enkelt när man hamnar på lite för hög funktionsnivå för daglig verksamhet och för låg för arbetsmarknadenNej, det finns det inte. Ingen ordinär arbetsplats - och knappt ens de mer flexibla heller - vill ta i en med tång när man har stora anpassningskrav, extremt varierande dagsform, och noll utbildning. Det spelar ingen roll hur många talanger man har.
Där jag är har varit i stort sett så skräddarsytt som det går att få det, men eftersom de envisas med att ha alla brukare oavsett diagnoser i samma verksamhet så blir det ändå ganska begränsat. Hade det gått att anpassa ännu mer så hade jag nog inte suttit här och grämt mig så.
Nej, det finns det inte. Ingen ordinär arbetsplats - och knappt ens de mer flexibla heller - vill ta i en med tång när man har stora anpassningskrav, extremt varierande dagsform, och noll utbildning. Det spelar ingen roll hur många talanger man har.
Där jag är har varit i stort sett så skräddarsytt som det går att få det, men eftersom de envisas med att ha alla brukare oavsett diagnoser i samma verksamhet så blir det ändå ganska begränsat. Hade det gått att anpassa ännu mer så hade jag nog inte suttit här och grämt mig så.
Förstår. Jag avstår DV eftersom jag inte känner att det skulle ge mig nåt/jag skulle bara bli trött.Skriver under så hårt här... Själv hoppas jag ju att min ordinarie verksamhet ska öppna igen. Om inte får jag prova nåt annat men då sitter jag där med folk med för mig helt inkompatibla diagnoser och det går tamefan inte På ordinarie är vi max två brukare och tidigare handledare har matchat ihop oss superbra, måtte det inte bli förstört för det är fan inte enkelt när man hamnar på lite för hög funktionsnivå för daglig verksamhet och för låg för arbetsmarknaden