Man vet aldrig kanske blir värsta grannfejdenDet enda du kommer att se där är skitande hundar och rådjur som är förbannade för att de blir störda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man vet aldrig kanske blir värsta grannfejdenDet enda du kommer att se där är skitande hundar och rådjur som är förbannade för att de blir störda!
Man vet aldrig kanske blir värsta grannfejden
Plantera en häckOh ja... vägen förbi mig är ett promenadstråk så det är konstant hundar här. Jag ser från kontoret om någon går förbi men infarten är så pass lång att jag hinner inte ut om någon inte plockar upp efter hunden. Jag har vadat i hundskit i många år när jag klipper gräsmattan mot vägen
Räv var det länge sedan jag såg här (inkl spår). Det är bara rådjur och grävling just nu.
Edit: Min gräsmatta sträcker sig alltså ca 70m längs vägen... det blir mycket skit
Men dom blir filmade, kan bli livatNädå, ingen av grannarna rastar några hundar där
Plantera en häck
Det ser jag som en helt seriöst bra lösning. Sätt upp det runt trädgården så faller poletten förhoppningsvis ner på de ouppfostrade människorna.Grannarna en bit bort har fått sin häck sönderpissad av hundar... helt vidrigt Jag funderar snarare på att ta fram mitt gamla stängselaggregat och elbandet
En häck av taggbuskarPlantera en häck
Min kompis hade en hund som gillade att pinka på elstängsel. Han hette BimboGrannarna en bit bort har fått sin häck sönderpissad av hundar... helt vidrigt Jag funderar snarare på att ta fram mitt gamla stängselaggregat och elbandet
Men dom blir filmade, kan bli livat
@athena_arabians Sätt ditt ett rörelsestyrt sprinklersystem som startar när någon går upp på din gräsmatta. Kan kombinera det med högtalare som spelar Sabaton på hög volym. Eller tråkvarianten, en låg mur/staket.
Stör mig på folk som gnäller på allt, som aldrig kan se något positivt med något och som alltid ska hitta fel och brister i precis allt enbart för att kunna gnälla. Gnället är dagens höjdpunkt och finns det inget att gnälla på så skapar man sig något att gnälla på. Har precis varit i luven på en kollega som är precis såhär. Blir så satans trött på det. Som tur är så ska personen gå i pension om inte allt för många år....
I klass med min käre far. Han hittar inget i kylskåpet. Och han skyller alltid på att han är enögd. Men som morsan alltid sa, du såg inget när du hade kvar synen på båda ögonen heller.Att min sambo är fullkomligt värdelös på att leta efter saker.
Han: Tog du med köttfärssåsen som matlåda idag?
Jag: Näe.
Han: Nehe, jag hittade inte den när jag skulle fixa lunch idag.
Jag: Är du allvarlig nu? Du har ändå en väldigt begränsad yta att leta på, i kylskåpet. Hur många vita matlådor kan det stå där inne egentligen?
Han: *går och letar* HA! Den var faktiskt i en GUL matlåda! Då förstår jag varför jag inte hittade den.
Jag: MEN DET VAR JU DU SOM STÄLLDE IN DEN IGÅR OCH VALDE MATLÅDA?!?
Han: ...