Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh ja... vägen förbi mig är ett promenadstråk så det är konstant hundar här. Jag ser från kontoret om någon går förbi men infarten är så pass lång att jag hinner inte ut om någon inte plockar upp efter hunden. Jag har vadat i hundskit i många år när jag klipper gräsmattan mot vägen :yuck:

Räv var det länge sedan jag såg här (inkl spår). Det är bara rådjur och grävling just nu.

Edit: Min gräsmatta sträcker sig alltså ca 70m längs vägen... det blir mycket skit :cautious:
Plantera en häck :D
 
Stör mig på folk som gnäller på allt, som aldrig kan se något positivt med något och som alltid ska hitta fel och brister i precis allt enbart för att kunna gnälla. Gnället är dagens höjdpunkt och finns det inget att gnälla på så skapar man sig något att gnälla på. Har precis varit i luven på en kollega som är precis såhär. Blir så satans trött på det. Som tur är så ska personen gå i pension om inte allt för många år....
 
Att min sambo är fullkomligt värdelös på att leta efter saker.

Han: Tog du med köttfärssåsen som matlåda idag?
Jag: Näe.
Han: Nehe, jag hittade inte den när jag skulle fixa lunch idag.
Jag: Är du allvarlig nu? Du har ändå en väldigt begränsad yta att leta på, i kylskåpet. Hur många vita matlådor kan det stå där inne egentligen?
Han: *går och letar* HA! Den var faktiskt i en GUL matlåda! Då förstår jag varför jag inte hittade den.
Jag: MEN DET VAR JU DU SOM STÄLLDE IN DEN IGÅR OCH VALDE MATLÅDA?!?
Han: ...
 
Stör mig på folk som gnäller på allt, som aldrig kan se något positivt med något och som alltid ska hitta fel och brister i precis allt enbart för att kunna gnälla. Gnället är dagens höjdpunkt och finns det inget att gnälla på så skapar man sig något att gnälla på. Har precis varit i luven på en kollega som är precis såhär. Blir så satans trött på det. Som tur är så ska personen gå i pension om inte allt för många år....

Det råkar inte vara min svä.. nej jag ska inte säga mer :angel: Men ja, jag håller helt med :grin:
 
Att min sambo är fullkomligt värdelös på att leta efter saker.

Han: Tog du med köttfärssåsen som matlåda idag?
Jag: Näe.
Han: Nehe, jag hittade inte den när jag skulle fixa lunch idag.
Jag: Är du allvarlig nu? Du har ändå en väldigt begränsad yta att leta på, i kylskåpet. Hur många vita matlådor kan det stå där inne egentligen?
Han: *går och letar* HA! Den var faktiskt i en GUL matlåda! Då förstår jag varför jag inte hittade den.
Jag: MEN DET VAR JU DU SOM STÄLLDE IN DEN IGÅR OCH VALDE MATLÅDA?!?
Han: ...
I klass med min käre far. Han hittar inget i kylskåpet. Och han skyller alltid på att han är enögd. Men som morsan alltid sa, du såg inget när du hade kvar synen på båda ögonen heller.
 
Just nu stör jag mig på människor som snor andras förråd 😡
Hur dum i huvudet kan man vara 😭
Titta, ett tomt förråd! Det tar jag!
Säkert ingen som ska ha det 🙄
Sen att det står ett nummer på som matchar den tomma lägenheten i huset är en annan sak, säkert ingen som ska flytta in där ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
597
· Visningar
30 461
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 340
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 321
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 769
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp