Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat Ballograf med arkivkvalitet? Jag har fungerande kulspetspennor hemma som inte ligger varmt. Men har slängt ut allt av billigare slag för åratal sedan.Kulspetspennor! De fungerar ju inte om det inte är 20 c eller mer. Vill inte slänga "fungerande" pennor men får väl bli reservoarpenna här i framtiden då jag helst har fruuuuktansvärt kallt hemma (17 c).
Hmm, ja, jag har faktiskt ett par gamla ballografpennor liggande! Tack för tips! Ska testa dem istället. Kanske får spara de billiga reklampennorna till sommarhalvåretHar du provat Ballograf med arkivkvalitet? Jag har fungerande kulspetspennor hemma som inte ligger varmt. Men har slängt ut allt av billigare slag för åratal sedan.
Du kan inte skylla på att du har ett möte som börjar strax? Det har jag gjort nån gång när man pratar med någon som verkligen inte kommer till punkt.
Kulspetspennor! De fungerar ju inte om det inte är 20 c eller mer. Vill inte slänga "fungerande" pennor men får väl bli reservoarpenna här i framtiden då jag helst har fruuuuktansvärt kallt hemma (17 c).
Det låter som något för mig som älskar kyla! Då kan jag sitta och jobba på verandan året runtJag säger bara UNI Power Tank Jag köpte de pennorna när jag jobbade som testförare. Jag tror de är garanterade att funka i ner till -20 men klarade -30 galant. Vi var ju tvungna att skriva protokoll hela tiden och ibland gjorde vi det utanför bilen och det kunde vara -30 till -35...
Och nu har ögonlocket börjat svullna. Snyggt!Tror att jag har ett inåtväxande hårstrå under ögonbrynet. Trodde att det var en finne först men det blir bara värre och värre. Nu har ögonlocket börjat vätskefyllas. Jag har satt dit ett plåster med alsolsprit, får se hur det ser ut imorgon.