Jag är så j-la pissless på idioter till hundägare som rastar sina hundar på min gräsmatta Det är ingen jävla allmänning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så j-la pissless på idioter till hundägare som rastar sina hundar på min gräsmatta Det är ingen jävla allmänning
Dags att skaffa skylt med rasta inte hunden här.
annars kommer den galna katt-tanten ut och skäller på er...
Jo, jag ska sätta upp skyltar... men jag tycker inte det ska behövas. Det är enbart lokalbefolkning som går här (liten by) och alla vet att det är en gräsmatta.
Om jag skulle hinna ut när de går där skulle de få en utskällning som heter duga kan jag säga
Kan du inte sätta upp en sån där kraftig lampa eller typ vildsvinslarm så det skrämmer dem när de går där? Ser framför mig hur det börjar blinka och tjuta när det passerar någon
Man gr nte över folks gräsmatta
Skyltar som varnar för råttgift?Jag gillar trots allt mina grannar... och jag tror inte de riktigt skulle uppskatta det Men absolut en bra tanke
Skyltar som varnar för råttgift?
Det kan vara så att ”någon annan” inte fattar att hen ställer till det, eftersom det alltid löser sig.Blev sur på stoppet i sopnedkastet och felanmälde. Har två soppåsar att slänga så orkar inte vänta på att ”någon annan” ska felanmäla.
Undrar var man köper tvättkorg och bord, hemma hos mig händer inget alls när jag lämnar allt framme. Någon annan borde verkligen skärpa sig.Det kan vara så att ”någon annan” inte fattar att hen ställer till det, eftersom det alltid löser sig.
Magi!
Vet du säkert att det är en rastad hund då? Så att du inte startar en episk grannfejd och så är det en stackars räv eller nåt som har hittat den perfekta toaletten.Ingen skulle tro på det, alla vet att jag har katt Däremot funderar jag på att kalka lite där med trädgårdskalk... det ser ju giftigt ut iaf
Movie camera time, Il get the popcornVet du säkert att det är en rastad hund då? Så att du inte startar en episk grannfejd och så är det en stackars räv eller nåt som har hittat den perfekta toaletten.
Eller grävling! Vi trodde först att det var någon med hund som lät sin hund skita vid vår mur men insåg snart att det är en grävling som gör det!Vet du säkert att det är en rastad hund då? Så att du inte startar en episk grannfejd och så är det en stackars räv eller nåt som har hittat den perfekta toaletten.
Vet du säkert att det är en rastad hund då? Så att du inte startar en episk grannfejd och så är det en stackars räv eller nåt som har hittat den perfekta toaletten.
Eller grävling! Vi trodde först att det var någon med hund som lät sin hund skita vid vår mur men insåg snart att det är en grävling som gör det!
Movie camera time, Il get the popcorn