Så långt gick det inte, den blev bara jävligt varm :PÅh nej, hatar när det händer! Så blir den sådär torr och hård på utsidan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så långt gick det inte, den blev bara jävligt varm :PÅh nej, hatar när det händer! Så blir den sådär torr och hård på utsidan...
Det är alltid illa sådant där men när vården säger/skriver så är det än mer illa. Antalet gånger jag har påtalat att det heter rullstolsburen, inte rullstolsbunden är för många att minnas och det är framförallt läkare som säger/skriver fel.Att överläkaren på BUP neuropsykiatriska mottagningen här i stan skrivit "autismspektrumstörning" och inte autismspektrumtillstånd (som det faktiskt heter) i mitt LSS intyg. Jag är inte störd för att jag är autistisk!
Det brukar enligt min erfarenhet betyda att man behöver göra något åt sin situation.I går störde jag mig på min stressade chef. I dag stör jag mig på mig själv. Det är fan heller inte normalt att sitta och gråta halva dagen på jobbet bara för att en arbetskamrat ville vara vänlig, och kom och frågade hur det är med mig. Då jag tydligen gått och sett extra deppig ut hela morgonen.
Jag brukar få tillbaks gamla facebookutseendet på paddan varje gång jag anmäler ett problem. Vet inte om det är ett sammanträffande men det har hänt många gånger. Så prova anmäl ett problemAtt nya utseendet på FB nu kommit till mobilen med. Jag som undvikit FB på datorn av den anledningen.
Ska leta upp ett och provaJag brukar få tillbaks gamla facebookutseendet på paddan varje gång jag anmäler ett problem. Vet inte om det är ett sammanträffande men det har hänt många gånger. Så prova anmäl ett problem
Men JA! Sjukt störande.Messenger krånglar. Inser hur mycket av min dagliga kommunikation som sker där.
Du kan inte skylla på att du har ett möte som börjar strax? Det har jag gjort nån gång när man pratar med någon som verkligen inte kommer till punkt.alltså på riktigt....
Borde inte skriva detta men kunden jag har i örat just nu. Sjukt irriterade.
En äldre man som har tagit upp min tid med både platsbesök och x antal genomgångar. Detta är ett projekt som aldrig kommer bli av så jag har inte direkt lagt ned min själ i det men självklart har jag gjort allt ändå för att han ska få en bra upplevelse av oss.
Suttit i telefon i nästan 40 min och jag ser hur allt rinner iväg. Han mal och mal.
Helskotta jag vill bara kunna lägga på...