Vart finns den? Jag ser ingen diskett-symbol.Hjälper det inte att trycka på den lilla pilen vid diskett-symbolen och välja radera utkast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart finns den? Jag ser ingen diskett-symbol.Hjälper det inte att trycka på den lilla pilen vid diskett-symbolen och välja radera utkast?
En del skickar följesedeln via mail numera. Kolla mailen o skräpposten.Stör mig på att alla mina varor från online-bokhandeln inte kom i paketet fastän det står att de levererats. Bland annat pixikalendern till sonen, tur han är lite för liten för att förstå konceptet än så han inte vet vad han missar.
Inte ens en följesedel fick jag, känns som det finns ett paket till nånstans. Men var?
Redan gjort. Finns inget.En del skickar följesedeln via mail numera. Kolla mailen o skräpposten.
Asså FACEBOOK... följer ett katthem på FB som ibland skriver ut att de behöver jourhem åt någon katt eller något, och att folk skriver i kommentarerna: ”åååååh hade jag inte haft 23 katter och gubben e allergisk och barnen kommer hit ibland och jag jobbar 24/7 och har punka på bilen så hade jag definitivt tagit dem!!!” Asså, det är så jävla onödigt?!?? Kan du inte ta kattjäveln så skriv inte. Svär att det är typ 20 kommentarer om folk som ”ååååh önskar jag kunde......” och ingen annan vettig kommentar? GAH!
Pannlampa är ens bästa vän under den mörka tiden på året.Sitter och njuter av doften från min gryta medan jag äter några knäckemackor med lagrad ost och dricker ett gott vin när telefonen ringer. Får veta att de ska jaga nu och det är kolsvart ute. Hästarna går ute, det är ingen belysning mellan hagen och stallet, det är lerigt och grisar i buskarna.
Jag blir så jävla förbannad och irriterad, fräser att de får för avisera i tid så jag kan fixa åt hästarna och ta in dem medan jag ser någonting. Jag frågade igår om de skulle jaga och fick besked att de skulle vara ute på dan och skjuta in siktena. Jag har I.N.G.E.N.T.I.N.G. förberett åt dem, får gå ett par hundra meter i lera och mörker för att försöka fylla näten utan att se något, ta in dem utan att se någonting och med en massa skrämda grisar i buskarna.
Får till svar att jamen de kommer ju vara en halv km bort. Jaha. 500 m. Jamen det ändrar ju på allting! Det är ju inte så att de lyckats skadskjuta en gris tidigare fick jag veta igår, utan eftersökshund och utan att meddela andra markägare att de inte hittat den.
Ser det hela tiden i lokala bortskänkes-gruppen här, en massa beklaganden om att "åååh vad synd att den inte fanns närmre för jag skulle veeerkligen behöva den" osv och det tar emot så enormt mycket att inte säga nånting som kommer få mig bannad