Borde fan göra likadant, jag säger bara åt henne att jag inte vill höra hennes livs historia just nuMin pappa är likadan! Storebror har börjat att helt enkelt lägga på luren när han tröttnar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde fan göra likadant, jag säger bara åt henne att jag inte vill höra hennes livs historia just nuMin pappa är likadan! Storebror har börjat att helt enkelt lägga på luren när han tröttnar
Jag har "bytt" utlämningsställe för mina DHL paket. Personalen kändes så negativ på gamla när jag hämtade paket en gång, så nu väljer jag utlämningsställe åt andra hållet i större stad istället.Jag stör mig på att en sak jag köpte online kom fram till min grannstad i förrigår fortfarande är i grannstaden. Inget har hänt på snart två dygn! DHL! Kom igen nu!
Och så stör jag mig på att det är DHL som transporterar det. De har det störigaste utlämningsstället! Litet, trångt och så ser de alltid så sura ut när de inser att man bara ska hämta ett paket och inte köpa tobak/spela på hästar. Och så är det sjukt störigt att parkera i närheten! Få platser, bara fickparkering och allt är alltid fullt!
Jag har "bytt" utlämningsställe för mina DHL paket. Personalen kändes så negativ på gamla när jag hämtade paket en gång, så nu väljer jag utlämningsställe åt andra hållet i större stad istället.
Om jag åker hemifrån blir det ungeför samma sträcka, men hade varit bra att ta det samtidigt på väg från/till jobbet men men...
På tal om Sabaton är ju det här rätt coolt. Den dök lämpligt upp i mitt FBflöde just när jag läste diskussionen. Sorry för OT, det störde mig inte alls!
Jag stör mig på att du använder helt fel låtar som exempel. Hallå liksom, Primo Victoria!Jag stör mig definitivt på att alla inte insett storheten hos Sabaton (bandet)
Jag stör mig definitivt på att alla inte insett storheten hos Sabaton (bandet)
Jag stör mig på att du använder helt fel låtar som exempel. Hallå liksom, Primo Victoria!
Jag stör mig på att en sak jag köpte online kom fram till min grannstad i förrigår fortfarande är i grannstaden. Inget har hänt på snart två dygn! DHL! Kom igen nu!
Och så stör jag mig på att det är DHL som transporterar det. De har det störigaste utlämningsstället! Litet, trångt och så ser de alltid så sura ut när de inser att man bara ska hämta ett paket och inte köpa tobak/spela på hästar. Och så är det sjukt störigt att parkera i närheten! Få platser, bara fickparkering och allt är alltid fullt!
Åh en sån kollega har jag också! Brukar försöka att undvika människan så gott det går när det är mycket att göra på jobbet, för där blir du ståendes varesig du vill eller ej. Mycket trevlig person i övrigt dockJag stör mig på folk som ska ha extremt långa utläggningar om saker och ting. Har en kollega som alltid pratar minst 10 min för att komma fram till att "Så med andra ord, kan du skicka en Excelfil med info X?". Jag behöver inte veta bakgrunden till varför den behöver se ut precis så, eller hur den såg ut innan och vad som var dåligt med det, och hur filerna från kollega U brukar se ut, och hur de såg ut innan, och varför det är bättre nu och femton historier till. Be mig bara skicka filen för bövelen!
Jag behövde en gång låna min pappas bil, och den höll på så där, jag höll helt på att tappa nerverna med den. Den varnade också när man kom för nära mittlinjen eller vägkanten, jätteroligt att köra krokiga smala småvägar där man är för nära något precis hela tiden.Hysteriska bilar; som blinkar och tutar och larmar hela tiden. Har kört ett antal olika bilar på sistone och får fullständigt fnatt.
Tack, jag VET att jag har tagit av mig bältet och jag VET att jag lade i den växeln och jag VET vilken hastighet jag håller och jag VET att det är tight både fram och bak - håll för bövelen käften så jag kan koncentrera mig på att vända bilskrället.
Gah.
Men ja, åh vad jag stör mig på bilar som styr själva också. Om jag går ut i kanten så är det för att jag VILL det; ge sjutton i att styra tillbaka.Jag behövde en gång låna min pappas bil, och den höll på så där, jag höll helt på att tappa nerverna med den. Den varnade också när man kom för nära mittlinjen eller vägkanten, jätteroligt att köra krokiga smala småvägar där man är för nära något precis hela tiden.
För ett sånt ekipage har ju inga egna idéerMen ja, åh vad jag stör mig på bilar som styr själva också. Om jag går ut i kanten så är det för att jag VILL det; ge sjutton i att styra tillbaka.
Häst och vagn. Säger bara det. Det är framtiden.
Egna idéer och förslag är jag med på; så länge det kombineras med gott omdöme, intelligens och nervfasthet.För ett sånt ekipage har ju inga egna idéer
Nu stör jag mig på att jag inte läste detta inlägget för tre timmar sen.. Dvs innan jag var till affären och handlade.. För ni har jag nämligen också cravingsCravings på ättiksgurka. Jo jag vet att det är väldigt vanligt och normalt hos gravida. Men jag är inte gravid, bara tjock. Smörgås nummer 3 idag, med diverse pålägg + ättiksgurka nu avklarad.