Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det såg väl inte så illa ut.

jag läste idga att Helsingborgs kommun ger sina anställda ett kulturkort. Billigare inträde till museer och liknande kulturella evenemang. Säkert jättetrevligt ett vanligt år men i år när allt är stängt och man ska undvika folk känns det väl inte helt lysande.
Det kommer säkert öppnas upp igen nästa år!
Tror mest jag överlag stör mig på folk som klagar över presenter.. Såg på Facebook att det blivit en smärre storm över en liten påse kakor som delats ut bland covid-personal i Visby. Det klagades på att det bara var två halva kakor och en skorpa per person osv. Saken var bara att det var landshövdingens fru som bakat dem, själv. Hade fasiken varit förstörd om jag fått massa kritik på att det inte var nog om jag stått och bakat kakor åt folk!
 
Jag stör mig på att julskinkorna är så jävla stora eller dyra. Jag vill inte ha 3 kg skinka och både miniskinkorna och färdigskivade är ju äckligt dyra :arghh:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Innekattsvurmare som gett sig den på att skamma alla som låter sina katter gå ute oavsett hur situationen ser ut i övrigt. Det är så fint (INTE) att få känna sig som jordens avskum mitt i slösurfandet. :(
Hrm. Jag har en LYX-utekatt. Han är stallkatt, men med tillträde till möblerat uppvärmt rum med egen ingång.... ;) I rummet, som är nymålat och fräscht, finns bland annat en mysig skinnfåtölj. I fåtöljen ligger ett duntäcke som han kan gosa ner sig i. Alltid fri tillgång till mat och vatten i sitt rum. Vi bor längs en grusväg med minimalt med trafik. Katten är social och trevlig, rund och gó, och verkar tycka att han har ett toppenliv.... :)
 
Uppdatering. Fick idag en julklappsönskan från min man.. Det rör min störning som jag tog upp i förra tråden, om de som lämnar kvar smörkniven på asken i kylen eller ännu värre, klipper i asklocket så att kniven står stadigt kvar i smöret, trots lock. Detta tycker han kan vara lösningen:

IMG_20201218_190801.webp

Nej, bara nej :arghh::wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
30 342
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 335
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 317
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 765
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp