Idag när jag var i stallet och skulle fylla i några saker i en pärm, så kom det en tjej och undrade om jag kunde hjälpa henne att hänga upp sadeln (har hjälpt henne några andra gånger), svarade att jag inte kunde just då för jag var tvungen att fylla i det där och kunde inte avbryta, samt det fanns andra personer runt omkring också t ex. stallvärdarna (jag var ingen värd den här gången).
Jag fortsätter fylla i det jag ska fylla i och det verkar inte vara någon annan som hjälper tjejen, så hon går till sin mamma som borstar hästen hon haft och berättar va som hänt, varpå jag hör hur mamman säger att jag inte ser speciellt upptagen ut. Jag blev så irriterad, alltså ursäkta men vem är du att avgöra det liksom, jag har hjälpt din dotter att hänga upp sadeln ett x antal gånger och för att jag inte kan en gång så får ja höra sånt.
Det störde mig något enorm, speciellt när jag hör världens suck pust och stön för att mamman fick hänga upp sadeln, mamman rider också och är dessutom stallvärd vissa dagar, så jag har svårt att förstå upprördheten. Suck, det stör mig än.