Sånt gör jag inte, så kommer skänka bort dom istället och aldrig köpa det igen.Om du gör egna grillmarinader kan du använda dem som bas, eller i grytor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt gör jag inte, så kommer skänka bort dom istället och aldrig köpa det igen.Om du gör egna grillmarinader kan du använda dem som bas, eller i grytor?
Och den går inte att fjärrlåna heller?Vet inte riktigt om jag ska skriva här eller i Vi som pluggar-tråden.. Men alltså hysteriskt dyr kurslitteratur.. Vi ska ha en bok till ett seminarium, 25 sidor av ca 200 ska läsas. Boken finns som ETT exemplar på hela universitetet, självfallet utlånat. Nypris för boken? 1500kr. Helt. Jäkla. Stört.
Med erfarenhet från min insida förstår jag - utifrån vad jag ser av dig här: du ska vara stolt över dig självMig själv
Är ute alldeles för sent, behöver ha läst sidorna till på torsdag. Får åka in till institutionen och se om de har boken i deras lilla bibliotek.Och den går inte att fjärrlåna heller?
Vet inte riktigt om jag ska skriva här eller i Vi som pluggar-tråden.. Men alltså hysteriskt dyr kurslitteratur.. Vi ska ha en bok till ett seminarium, 25 sidor av ca 200 ska läsas. Boken finns som ETT exemplar på hela universitetet, självfallet utlånat. Nypris för boken? 1500kr. Helt. Jäkla. Stört.
Företag som har alla sociala medier och en hemsida men ändå inte skriver ut öppettider eller adress någonstans
Eller när de har skrivit ut öppettiderna på hemsidan och så åker man ner till butiken och så sitter det en papperslapp på dörren med coronaanpassade öppettider på dörren. Men skriv dem på hemsidan då...Företag som har alla sociala medier och en hemsida men ändå inte skriver ut öppettider eller adress någonstans
Eller när de har skrivit ut öppettiderna på hemsidan och så åker man ner till butiken och så sitter det en papperslapp på dörren med coronaanpassade öppettider på dörren. Men skriv dem på hemsidan då...