Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan köpa den i barnmodellen och extra lång. Det gjorde jag åt syrran som hade samma problem.Behöver köpa ny säkerhetsväst. Min racesafe i stl xs är för stor men jag är för lång för barnmodellen
Behöver köpa ny säkerhetsväst. Min racesafe i stl xs är för stor men jag är för lång för barnmodellen
En hund hemma ogen, den andre fattas fortfarande.Hundarna som smet när jag höll på bära till bilen, i värsta fall är de försvunna i ett par timmar och vägrar komma på inkallning.
Det är polisanmält.
Flera saker stör mig just nu.
Spotifys algoritm som envisas med att spela Hellström för mig. Jag gillar inte Hellström! Och det har jag sagt till algoritmen men den ger sig inte.
om du går in på artisten du inte vill lyssna på så kan du tycka på de tre punkterna och där finns det ”spela inte den här artisten” om du verkligen, verkligen inte vill höra något av Håkan Hellström
Den där ska jag försöka lära mig att köra med om folk ska envisas med att kommentera saker.Människor som hela tiden ska komma med förslag och synpunkter på saker jag gör och som sen blir skitsura när jag frågar om inte de kan fixa det själva istället då, om det är så petigt....
Cellförändringar... Ska tydligen få göra en konisering, äntligen! Men jag får så äckligt jävla asont bara av att ta vävnadsprover med bedövning att jag får ångest deluxe vid blotta tanken - så trots att jag utlovats mycket bedövning nu så lär väl ångesten vara total inför koniseringen framöver
Ja bedövningen i sig är jag inte rädd för. Det är mer om den inte tar tillräckligt, som varit fallet vid vävnadsproverna... Och när jag tänker efter även när jag lagat en tandJag har gjort en, var livrädd innan men det var verkligen hur lugnt som helst! Kändes noll och intet när de la bedövningen
Om du har bilden tillräckligt högupplöst finns det ju så att du kan skicka in och få den tryckt själv. Men huruvida det är lagligt beror nog på vilken bild det är.Jag stör mig på att jag vill ha en poster på väggen men jag kan inte hitta den! Jag har sett en bild på nätet som jag älskar! Jag vill köpa den som poster och rama och hänga på väggen men det verkar inte gå!