Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att irritationen kommer från att annonsen är i en grupp för foderhästar, och det borde vara självklart att hästen lånas ut.Jag förstår inte. Du vill låna ut din häst, och har lagt annons på sidor för fodervärdar och de som letar fodervärdar och så blir du irriterad över att folk frågar om du vill låna ut hästen på foder? Har jag missförstått nåt?
Fick en annons på messenger och klickade på ”varför ser jag den här annonsen”, då kom det här upp:Jag var inne iaf tre gånger och tog bort rubbet,. Så kändes bara som det fylldes på och då blev de bara mer irrelevanta reklamer istället Men kanske ska göra några fler försök!
Stör mig på hur dålig maten på jobbet har blivit.
Igår blev jag serverad stekt potatis med 'vegetariansk pastagratäng' - kokt pasta och tomatsås som körts i ugn.
Det här är ett helt team professionella mat-personer som lyckats med detta. Samtidigt tjatar vi huvudet av oss för att ungerna ska äta så att de orkar en hel dag. Men inte ens jag gör det om det enda som serveras är kolhydrater. Jag har inget emot vegetariansk mat, som sådan, men då får det vara ordentligt gjort, man måste ju ersätta köttet man tar bort med något annat; bönor, linser, halvfabrikat osv. Men nä. Bara pasta och potatis.
Två? Här är det konstant 20 stycken.Än en gång så har två flugor tagit sig in. Helt omöjliga att döda. Dom har gäckat mej sen i går kväll. Håller på att bli vansinnig
Flugorna så här års kan man bli fullständigt galen på. De kommer surrandes och landar på en precis hela tiden.Än en gång så har två flugor tagit sig in. Helt omöjliga att döda. Dom har gäckat mej sen i går kväll. Håller på att bli vansinnig
Här kommer dom 2 och tvåTvå? Här är det konstant 20 stycken.
Fattar inte varför dom ska komma in. Dom har liksom en stor lösdrift bredvid hos grannen. Där brukar dom hålla sig. Men det är några äventyrslystna individer som promt ska hit.Flugorna så här års kan man bli fullständigt galen på. De kommer surrandes och landar på en precis hela tiden.
Kollar på en dokumentär om ett gäng personer som ska bo tillsammans en vecka eller vad det är. "Twisten" på det hela är att många är HBTQIA+ och några är cis. Anyways, är typ 10 minuter in och en har redan frågat en "Are you a woman?" varpå hon svarar "I identify as a woman, yes". "But.. Are you..?" "Physically I haven't had surgery yet. Och då säger första snillet "I thought you were a woman!"
Sen kom nästa geni "A woman has a womb, one of the things that makes a woman is the ability to bear a child!" så inte bara transkvinnor som inte är kvinnor då utan ALLA kvinnor som av olika anledningar inte kan vara gravida är inte "riktiga kvinnor"
Alltså sånt resonemang får typ hjärnan att explodera i skallen på mig! ÅH så irriterad.