Det gjorde jag omgående som jag öppnat paketet - inget svar från kundtjänst ännu - 2 dygn senareJag har råkat ut för samma (fast det skulle ha varit 16 ex men kom bara 15). Kontaktade dem bara så löste det sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag omgående som jag öppnat paketet - inget svar från kundtjänst ännu - 2 dygn senareJag har råkat ut för samma (fast det skulle ha varit 16 ex men kom bara 15). Kontaktade dem bara så löste det sig.
Samma här. Dock kan jag trösta mej med att när jag väl fått bestämt mej så blir det alltid bra och jag ångrar det inte. Men vägen dit är ju hopplösMin beslutsångest. Den e f*n sjuklig.
Samma här. Dock kan jag trösta mej med att när jag väl fått bestämt mej så blir det alltid bra och jag ångrar det inte. Men vägen dit är ju hopplös
Relaterar! Är det ett stort eller litet beslut?Min beslutsångest. Den e f*n sjuklig.
Rambo: Last blood.
Alltså de fyra tidigare filmerna är asbra och fyran är perfekt som sista film i serien, vaaarför skulle man prompt göra en filmjävel till?!
Relaterar! Är det ett stort eller litet beslut?
För mindre beslut har jag en grej jag kör ibland som brukar funka. Jag skriver ner de två (eller flera) alternativen på varsin liten papperslapp, knölar ihop och lägger i en burk eller nåt. Sen tar jag en på måfå som ska fatta beslutet åt mig.
Det fungerar förvånansvärt ofta. Brukar ofta bli "lättad" över att rätt lapp dök upp, eller helt plötsligt bli helt säker på att det var den andra grejen jag ville ha egentligen
Jag beställde en bok från adlibris. I "bubbelkuvertet" låg en följesedel - ingen bok. Det var rätt komiskt faktiskt, för det var så himla uppenbart att kuvertet ju var tomt..... Märklig miss.....Köpte två böcker på bokus - eller snarare 2 ex av samma bok. I paketet som levererades låg en bok och en fraktsedel där det stod 2.
Den är gräslig. Jag och särbon var såå besvikna!
Jag slapp iaf bli besviken - jag var så jääävla nöjd med att han came full circle i 4an och att det var så jävla klockrent slut på filmserien, så jag var så äckligt skeptisk över den här att jag helt enkelt inte kunnat bli besviken. Tur i oturen kanske...@gul_zebra Och @athena_arabians jag håller fullständigt med! Vi såg den på bio. Ovärt.
Rambo: Last blood.
Alltså de fyra tidigare filmerna är asbra och fyran är perfekt som sista film i serien, vaaarför skulle man prompt göra en filmjävel till?!
Fast just nu beror det väl iofs lite på. Du ska vara hemma från jobbet vid minsta symtom från luftvägarna. Har du hästen i eget stall finns det ju inget som säger att du inte kan rida för det.