Jag stör mig när jag hade lunchrast igår och satte jobbmobilen på ljudlös och gick å la mig i sängen för att vila lite (hade sån huvudvärk) så ringde trafikledarna 3 gånger (de svarar inte själva när de har lunch och jag brukar ringa upp sen när lunchen är klar) sen kommer en kollega och åker förbi och tutar, hör hur bilen vänder (var en budbil) och hänger på tutan, jag var så irriterad. Det visade sig att en av trafikledarna hade bett kollegan väcka mig, så jag inte var död... grejen är att de kan följa hur jag kör med gps och tidpunkter.
Tog en senare lunchrast för det flöt på så bra, var inte jättesent var mellan 13-14.. åh ja hann med allt jag skulle göra ändå som de ville ha tag i mig för, det var ingen sån panik utan att ja kunde ringa upp (vilket jag inte hann för de ringde igen precis när jag skulle ringa).. stör mig fortfarande, så idag skickade ja ett meddelande att jag tog en sen lunchrast igen...
Tog en senare lunchrast för det flöt på så bra, var inte jättesent var mellan 13-14.. åh ja hann med allt jag skulle göra ändå som de ville ha tag i mig för, det var ingen sån panik utan att ja kunde ringa upp (vilket jag inte hann för de ringde igen precis när jag skulle ringa).. stör mig fortfarande, så idag skickade ja ett meddelande att jag tog en sen lunchrast igen...